چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

ADSL یا تکنولوژی جدید!

خوب به حمدالله ما به تکنولوژی جدید متصل شدیم و به قول بروبچز داریم حالشو می بریم مثلا!
البته کل حالی که بنده به شخصه بردم تا حالا این بوده که به صورت Online بازی کردم :) همینه که می گن ما فرهنگ استفاده نداریم ها !
خلاصه که فعالا اینطوریه ، بعدشم رفتم تو blogger یه وبلاگ دیگه هم ساختم که ازش خوشم می یاد . چون کلا از blogger بیشتر خوشم می یاد و اگه قرار باشه این جا اذیت کنن می رم اونجا ولی خوب اینجام باحاله یه جورایی .

مورد بعدیم اینه که امشب هرچی به ذهنم برسه رو اینجا می نویسم ، اینطوریه فعلا می خوام پز تکنولوژی بدم !
مثل این :
من عاشق این آهنگم و من و یاد دو نفر می ندازه شدیدا : یک افشار دو بچه دلفین

گل گلدون من ، شکسته در باد / تو بیا تا دلم نکرده پرواز / گل شبو دیگه شب بو نمی ده / کی گل شبو رو از شاخه چیده!
گل هر آرزو ، رفته از رنگ و بو / من شدم رودخونه دلم یه مرداب....

فعلا این تا بعد!
نظرات 3 + ارسال نظر
حضرت عشق *--* روزبه جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 00:13 http://hazrat-eshgh.blogsky.com

به احترام زخم هایت سکوت کن...سکوت زیباترین اعتراضی است که معجزه می کند !
حضرت عشق آپ شد
منتظرم
فعلا.......///
یا حق !

یاس جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 23:58 http://lovelyrose.blogsky.com

ََADSL بد عادت می کنه ها ...

حالا از ما گفتن باشه
از کارو زندگی نیفتی !

موفق باشی

خوابالو چطوره؟!!! شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:33

یادش بخیر شینیلی جونم... اردیبهشت بود تازه از خونه برگشته بودیم... بی حال و حوصله بودیم و هوای خونه هنوز تو سرمون بود... حدودا ۷ عصر اتاق ۳۱۵

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد