چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

یک یادگاری !

غ : غزلهایی که می خوانی ، شادی و وفا دارد،رقص آرد
ز : زردی خزانم را ، سبزی بهار آرد ، نقشی ز چمن دارد
ل : لطف دل پاک تو ، امید به سر دارد، توحید ،ثمر آرد

فکر نکنید که خواستم از خودم تعریف کنم ها ، من وقتی دوم و سوم دبیرستان بودم یه معلم ادبیات داشتم که از قضا شاعر هم بودن ، آدم بسیار دوست داشتنی بود و هست و من هفته پیش بعد از 10 سال رفتم دوباره دیدمش ، خیلی لذت بخش بود ، این شعر رو ایشون برای من ، گفتن ! خیلی خوبه یک چنین آدمهایی تو زندگی آدم باشن چون زندگی آدم رو تغییر می دن و این خانم یکی از این آدمهای تاثیر گذار بود تو زندگی من !

خوشحالم که دوباره دیدمشون ، امیدوارم که بازم روم بشه که برم پیششون
نظرات 1 + ارسال نظر
نقره ای شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 00:45 http://silverheart.blogsky.com

خوش به حالت ... هر معلمی رو که دوست داشتم ... کشتم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد