چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

بیابون چه شکلی است ؟

خوب جونم باستون بگه ، اگه بخوام اونجارو یکذره توصیف کنم تا شمام مثل من بفهمین که جریان چیه ! می تونم اینجوری بگم :
یه چند هکتار زمین تصور کنید ، زمینی که بیابونه ، یعنی خارو خاشاک داره . بعد برداشتن دور تا دور اونو دیوار کشیدن ، این یعنی که اینجا صاحاب داره ! بعد خوب مشخصا تو این زمینا ، باید ساختمون باشه دیگه ، سر جمع 4 تا مجموعه ساختمون در نظر بگیرین ، که آرشیتکت محترم دیده زمین خدا که زیاده ، نامردی نکرده و برداشته هر کدوم از این ساختمون ها رو انداخته یه گوشه زمین ! کلا فکر اون بدبخت بیچاره ای ، مثل اینجانب رو ، نکرده که مثلا در یک روز بخواد سه دفعه بین این دوتا ساختمون رفت و آمد کنه !
خلاصه این آرشتیکت محترم بعد از اینکه ساختمون هارو در موقعیت های مناسب گذاشته ، دیده که خوب یک عالمه زمین خدا بی مصرف مونده ، در نتیجه برداشته کلیه اطلاعات زیبا شناختی که تا حالا یاد گرفته بوده رو ، توی این زمینا اجرا کرده مثل یه آبراه با فواره سر تاسری که یه 6 کیلومتری از اینور زمین می ره اونور زمین و دقیقا توی راه رفت و آمده بین دوتا از همین ساختمون هاست. به طوریکه برای رسیدن از یکی به اون یکی باید از لبه این آبراه رد بشین ! انواع باغچه و پارکچه و حوض و صندلی پارک در هر نقطه ای که خالی بوده ! انواع پارکینگ های مخصوص ماشین برای جلوی ساختمون ها در فاصله یک کیلومتری از در ساختمون ! و جدول بندی و خیابون بندی و دیگه گل و گیاه و دار و درخت در اقصی نقاط این زمین خدا !
البته ایشون خیلی بی فکر هم نبودن ها ، برای رفت و آمد انسانها ماشین هایی رو طراحی کرده که از جلوی درب اصلی افراد رو به ساختمون های مورد نظرشون برسونه اما خوب اگه یه بنده خدایی ، بازم مثل اینجانب ، یه ذره دیر برسه که این ماشینا نباشن ، باید این فاصله رو پیاده گز کنه ، یعنی بیابون نوردی کنه که در حدود یکربع راه پیاده در جهت مخالف باده ! یعنی اگه یه ذره وا بدی یا احیانا بخوای اشتباهی ، موبایلتو جواب بدی ، کلا باد از روی زمین برت می داره می بره ! خوب اینم که تقصیر اون بنده خداهه می خواست دیر پا نشه !
خلاصه در نهایت گل شاهکارهای ایشون یه ساختمون نیمه کارست که شبیه خرچنگ می مونه اسکلتش و روی کلش پر از کبوتره ، که با هم دستجمعی پرواز می کنن البته صحنه های جالبی درست می کنن برای عابری که داره از اونجا رد می شه !
خلاصه این بود انشای ما در باره بیابون ! البته اگه کلا هیچی نفهمیدین ، خیلی بدو بیراه نگین ، بیشتر از این نمی تونم توصیف کنم ، حالا اگه خواستین یه روز می برمتون اونجا نشونتون می دم !

بازم خوش بگذره . و شب خوش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد