چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

یاد کودکیها هم کرده باشیم !

یادتونه ، بچه گیها وقتی یه چیز نو می خریدیم که به سلیقه خودمون بود یا اینکه به سلیقه دیگران ولی خیلی دوستش داشتیم ، وقتی می یومدیم خونه همش نگاش می کردیم و یا وسط شب پامی شدیم که دوباره ببینیمش ، من دقیقا اولین ساعت Swatch که خریدم رو هنوز یادمه که سبز بود و من هر چند دقیقه یه بار نگاش می کردم و از اینکه این به این خوشگلی مال منه ، لذت می بردم . ;) دیشب بعد مدتها اون حسها دوباره باسم زنده شد ، چون بعد مدتها گشتن همون کیفی رو پیدا کردم که دنبالش بودم ، کیف دقیقا کنج ویترین یه مغازه ،جا خوش کرده بود و منتظر بود که من بیام . صاحب مغازه هم نبود ، من خیلی یهو ترسیدم که نتونم بخرمش ، بعد رفتم از مغازه بغل پرسیدم و اونا از اون مغازه بغلیه اومدن و برام از توی ویترین درش اوردن ! بعد کیفه رو خریدم ! واقعا ازش لذت بردم از لحظه لحظه هی دیدنش . تا جائیکه طاقت نیوردم و تو کوچه درش آوردم و دستم گرفتم ، بابام می گفت : حالا وایسا برسیم خونه بعد ! D: . حتی دیشب گذوشتمش روی میزم تا وسط شب اگه پاشدم ببینمش و واقعا همون حس و دارم که خوشحالم این کیف الان مال منه ! خیلی حس لذت بخشیه !
نظرات 3 + ارسال نظر
نقره ای شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:49

به بببببببببه!! کیف نو مبارکه! اما من هیچوقت اینقدرا هم یه چیزی برام ارزش اینجوری نداشته ... الان نمی دونم باید حسودی کنم یا خوش به حال باشم!!! می بینم که از رنگ نارنجی هم خوشت نمیاد!!!!!!!!! ": !!!

نقره ای شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:30 http://silverheart.blogsky.com

واسه اینکه تو پست قبلیت با عنوان پر معنای نارنجی کامنت دادم پاکیده شد!!!! ... اگه خوشت نمیاد پس چرا هدر وبلاگت نارنجیه کلک؟؟؟!!!

[ بدون نام ] شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:44

خب آی دی تو بده مثل آدم چت می کنیم ... کامنت بازی هم شد کار؟؟؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد