چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

فقط می خوام غر بزنم ، شما جدی نگیرین !

چند روز پیش یه مصاحبه با محمود خروس توی مجله ای خوندم ، ایشون همون دستیار آرایشگاه زیباست و یا الان راننده اتوبوس هدهد ، آدم جالب و بامزه ای ، از خاطراتش که تعریف می کرد . نوشته بود که ما خاک صحنه خوردیم هر کاری بوده کردیم ، از ساختن تراولینگ برای حاتمی تا بازی کردن نقش یه پیرزن تو فیلم دستفروش ، مخلباف ، همه اینکارو کردیم تا این شدیم !
امروز که داشتم به عنوان اضافه خدمت می رفتم بیابون ، دیدم ما هم که داریم اینجا همه کاری می کنیم ، پس وقتی اونا می گن ما خاک صحنه خوردیم باسیه اینکه عاشق سینماییم ، ما باید بگیم ما خاک کامپیوتر میخوریم برای اینکه .... !؟

می دونین آدم همه اینکارا رو می کنه که هم پولی دربیاره هم چیزی یاد بگیره ، ولی بعضی وقتها آدم وای می سه و از خودش می پرسه واقعا چرا ؟!
این هیچ ربطی به هیچ کسی هم نداره ، دقیقا خودتی که مسئولشی ، وقتی که می خواستم انتخاب رشته بکنم اونموقع ها که کوچیک تر از این حرفها بودم ! یه استاد فیزیک داشتیم که آدم جالبی بود ، یادمه وقتی داشت رشته ها رو معرفی می کرد درباره کامپیوتر اینو گفت : "تو این رشته باید یه پله از بقیه بالا تر باشی وگرنه هیچ فایده ای نداره ! "

همین ، خوش بگذره !

پ . ن : دیروز یه چیز جالب فهمیدم که بعضی از ماها اطلاعات داریم ، فقط اعتمادش رو نداریم که به اطلاعات خودمون تکیه کنیم ! مثلا Rack یه جعبه گنده است که شکل یخچاله توش switch می ذارن خیلی چیز عجیب غریبی نیست ، یا سرور کامپیوتریه که سرویس می ده ! همین ! دقیقا همین !

حق هر گونه برداشتی ممنوع !
نظرات 2 + ارسال نظر
نقره ای چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:24

نبینم چایی ریختن برات سنگین باشه ... بزار پا حساب تمرین!!!!! D: ... ((; !

چاپاریست پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 http://zone.chaparist.com

سرویس سرگرمی چاپاریست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد