چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

برای وقتی که CallerId نبود

فکر کن اگه یه وقت کنار خیابون بیوفتی و بمیری ، دیگه هیچ فایده ای نداره که کسی به موبایلت زنگ بزنه ، چون تو نمی تونی گوشی رو برداری بگی : ببخشید من مُردم !
اونور خط هم نمی فهمه که اگه گوشیتو بر نمی داری یعنی مُردی، چون آدمها معمولا تو اینجور مواقع بیشتر مثبت گرا می شن ، بدترین فکری که می کنه اینه که رفتی WC . پیش خودش می گه عجب آدم کم توجهی نمی فهمه من اینور خطم ! تو هم مُردی و نمی تونی بهش بگی : ببین این اولین دفعه ای که بالاخره می فهمم ، اونی که اونور خطه،تویی. اما نمی تونم جواب بدم.
هر دو باید منتظر باشین تا یکی از کنار جسد تو ، همون موقع که موبایلت زنگ می خوره ، رد بشه و دلش بیاد به موبایل یه مُرده که زنگ می خوره ، دست بزنه ! اونوقت اون غریبه گوشی تو رو جواب می ده و به اونی که اونور خطه می گه :"ببخشید، صاحب این گوشی مُرده. من دارم از کنار جسدش با شما صحبت می کنم ." بعد قطع می کنه!

اونی که اونور خطه با خودش می گه ، عجب شوخی بی مزه ای ، کاملا مطمئن می شه که تو آدم بی توجهی هستی . ولی بازم به موبایلت زنگ می زنه و تو مُردی و نمی تونی جواب بدی و اون بازم فکر می کنه احتمالا تو رفتی WC !

ساعت 6 ، یه جایی بین مترو و اتوبوس ، با یه گوش پر از صدای مَردم و یه گوش پر از موسیقی .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد