چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

نزدیکیهای نقطه جوش ...

خیلی مسخره است ، من کلی حرف دار م که بزنم حتی کلی حرف هم نوشتم ، اما الان حوصله ندارم که اینجا بنویسم شون فقط میخوام غر غر غر غر بزنم همین ! اه خیلی امروز فردا و پس فردا روزهای مزخرفیه ! چرا دقیقا هیچکس وجود نداره که سه روز وقتش خالی باشه ؟ چرا دقیقا دقیقا دیشب باید من آن لاین اون ادی رو بیبینم و همه اون فکرهای .... بیاد دوباره تو ذهنم چرا دقیقا هیجایی نمیشه آدم از خودش فرار کنه ؟ هان ؟ یک سوال وجودداره لطفا فلسفه بازی نکنید ، چرا دقیقا اینهمه انسان تنها وجود داره ؟ هان ؟ هان؟ با این پست ایشون خیلی موافقم بشدت بشدت بشدت !
بعدش فکر کردم که خدا داره می گه : "ببین فرزندم ، خودتی که باید از پس مشکلاتت بر بیای نباید به کسی وابسته باشی من این بلاها رو سرت می یارم که مستقل بشی ! " من یه دعوای اساسی به خدا بدهکارم ها !
جاده هم که شده جزء گروهای فلسفی و عرفانی و به گفته مرشد نباید دیگه تنهایی رفت همین الانشم بنده رد صلاحیت شدم باسیه تنها رفتنم ! خلاصه که می تونید این پست رو نخونید و بی خیال بشین ، اما لطفا گیر ندین که چرا الان اینا رو گفتی ما بودیم و غیره آدم هر حرفی که می زنه نباید شما ها جدی بگیرید ، اصلا آدم نباید هر پستی رو بخونه ! اینکه آدم هر پستی رو نباید بنویسه هم هست ها ، من یه دفعه یه پست نوشتم که بدجوری  بعدش حساب دستم اومد که آدم هر حرفی رو نباید بزنه ، ولی خب من اینجار و باز کردم که یکذره بتونم فریاد مجازی هم بزنم وگرنه اگه اینجام مثل حالت عادیم باشم که خب بیکارم مگه ،‌نمی نویسم . تازه نویسنده هم که نیستم !

همین ! خوش بگذره

راستی یه دعای سحر گاه اینه باسیه روزهای آینده : خدایا تمامی کسانی که برای کارشناسی ارشد درس خوندن رو قبول بفرما اما این نظام کنکور رو از سر ما باز بفرما بزودی . ان شاءالله

نظرات 2 + ارسال نظر
بهادر پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 22:04

اگه می خوای یه جا بری داد بزنی هوار بزنی بگو من ببرمت یه جا هرکاری دلت خواست بکنی
وقتی هم خواستی بری با خدا دعوا کنی بگو بیام اگه جنگ به نفع تو نبود وساطت کنیم .
دیگه چی می خوای؟؟؟؟چرا انقدر غر می زنی؟؟؟؟من اعصاب ندارم باید این پستها رو هم بخونم؟؟؟؟؟من از شما به جرم تحریک اعصاب مردم در محیط مجازی شکایت می کنم،مثل بازتاب در اینجارو گل می گیرم،حالا ببییییییییییییین ، در ضمن داد می زنم که داد می زنم !

نقره ای پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 23:31

ببین فرزند ... گولیا پولولی گاپوترا مانسیترا پوترا ... این رو هر روز 865976 بار بگو ... اعصابت میاد سر جاش!!! از من مرشد گفتن بود .... ضمنا یه بار دیگه هنوز می تونی امتحان بدی و قبول شی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد