چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

اندر احوالات رقصیدن در سه اپیزود

اپیزوداول:این شو های موسیقی رو دیدین که تو فضاهای عمومی مثل تو خیابون یا مترو نشون می ده و یکدفعه آهنگ شروع می شه و یارو خواننده ه از توی محیط شروع می کنه به خوندن و رقصیدن و مردم عادی هم دور و برشن و بهش نگاه می کنن . بعد هم که آهنگش تموم می شه یکدفعه همه چیز عادی می شه و مردم به حرکتشون ادامه می دن و خواننده هم برمی گرده سرجاش . خیلی بامزه است .

من چند روز پیش که داشتم آهنگ گوش می دادم یه چنین حسی داشتم که پاشم با آهنگ بخونم و وسط مترو برقصم ، اتفاقا حال هم می داد چون من معمولا واگن آخر سوار می شم که شلوغ نیست در نتیجه اون وسط تقریبا خالیه ،‌حالا تصور کن Modern Talking داره آهنگ Brother Louie  ورژن تندش رو تو گوش من می خونه :  

 Brother Louie, Louie, Louie
Oh, she's only looking to me
Oh, let it Louie
She is undercover
Brother Louie, Louie, Louie

خب آدم دلش می خواد پاشه باهاش برقصه دیگه ;)

فکر کنم مردم سکته کنن اگه چنین صحنه ای رو ببینن اونم خانم ها! حالا شما آهنگ رو گوش کنین می فهمین من چی می گم ،‌اگه تونستید پاشید با هاش برقصید ! 

اپیزوددوم :یه جایی خوندم که همیشه جوری برقص که انگار هیچکس نگات نمی کنه ،‌ایده جالبیه خوشم اومد ازش !

اپیزودسوم : چند وقت پیش یه فیلم دیدم درباره زمانی که توی آمریکا همه خیلی مذهبی بودن . بعد توی یک شهر کوچیک جوونها میخوان یه مجلس رقص راه بندازن با این آهنگهای راک و جنگولک بازی خودشون. بزرگترها هم می گفتن نه موسیقی فقط موسیقی توی کلیسا ، رقص خوب نیست . بعد اینا کلی با هم دعوا کردن و زدو خورد و اینا تا بلاخره پدر مادرها به این نتیجه رسیدن که باید به بچه ها اعتماد کرد !!! درنتیجه گذاشتن اینا پارتی شونو راه بندازن و برقصن . یکسری از جوونها هم بخصوص پسرا بودن که می گفتن زشته پسر ، برقصه و اومدن دعوا با بقیه پسرا که خوب معلومه اونا که زور می گفتن شکست خوردن و به خیر و خوشی مجلس برگزار شد.

حالا شما فکر کنید که این جریان مال چند وقت پیشه ! بعدشم فکر کنین ما چقدر حالا حالا باید راه بریم که آزاد باشه رقصیدن تو مترو! هنوز هم نصف پسرای ما فکر می کنن واااا زشته قباحت داره رقص مال دختراست ;) دخترا برقصن ما نگاشون کنیم !!!!!!!

خلاصه که اینجوریاست. حالا خواستین برقصین خجالت نکشین پاشین یه دور بزنین ;)

خوش بگذره

نظرات 2 + ارسال نظر
نقره ای جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:11

نه ... آخه مترو؟؟؟؟ جای رقصه؟؟؟؟؟!!! پارتی و مهمونی و اینا کم جا داره که آدم تو اون هیری ویریه شلوغی مترو پاشه برقصه؟؟؟ عزیزم شو زیاد می بینی؟؟؟

بیشتر منظورم خود رقصیدن و راحت بودن بود نه حالا دقیقا رقص توی مترو!‌تازه گفتم که متروش خلوت بود !

سعید دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 00:45

سلام حالا خودت یه ضره برقص من قول میدم اگه تو برقصی من یاد بگیرم منم میرقصم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد