چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

یکم لوس بازی...

فعلا همین ! عیدتونم مبارک !

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:44

داشتم فکر می کردم این پیچه نود درجه چه حالی میده آدم دستی بکشه توش، فرض کن با 80 تا و دنده چهار بییای بعد یه معکوس سه بدی و دستی !!آخره هیجانه!! مخصوصا اگه همه چی منطقی پیش نره ☺

غزل سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:51

آره با این پیچه خیلی موافقم دکتر جان حالا نه تو مایه های دستی و اینا ها ! ولی تو این حالت که من بغل دسته راننده باشم و منظره رو نگاه کنم ، چون که اگه خودت راننده باشم به هوای منظره ، می رم تو دره ! ;)

نقره ای چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 18:28

می گم لوس عزیز!!! به جای این عکسای چپندرقیچی که معلوم هم نیست ماله کجاست .... عکس جاده خودمونو بذار!!!! خودم دیدم عکس گرفتی!!! من حواسم نیست تو هم می پیچونی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد