چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

شبیه سازی شب ۱۳ تو ظهر روز ۳ ام عید!

امروز روز آخر تعطیلاته ، یعنی از فردا بازم کار و شرکت و صبح رو شب کردن. نمی دونم چه حس مزخرفیه این بزرگ شدن که حتی عید رو هم از بین می بره. کل عید دوست داشتنی شد دو روز گذشته که به مهمونی و بی خیالی گذشت. به عید دیدنی و شیرینی های کوچولوی عیدی که می شه درسته قورتشون داد. به ظرفهای کوچولوی آجیل که خالی نمی شن و به عیدی هایی که امسال به جای سبز، آبی و قرمز بودن. به دیدن خاله ای که اومده باسیه عید و انقدر عیدی های خوشگل خوشگل می ده که به قول دایی ام : "همیشه عیدا بیا اینجا ما مرخصیتو می گیریم!"

خب همه اینها توی ۲ روز بود و خوش بودیم و حالا درست مثل شب ۱۳ بدر شده وقتی که می دونی یک عالمه مشق ننوشته داری و باید فردا بری مدرسه .

می دونم که مملکت نیروی کار می خواد، می فهمم که نمی شه کل اقتصاد و کشور و اجتماع و هزارتا چرت و پرت مهم دیگه رو ۱۳ روز تعطیل کرد چون عیده! اما وقتی یک ماه رو تو فکر تعطیلات عید گذروندی و یک هفته کامل از صبح تا شب دویدی که همه چیز و همه کار برای عید آماده باشه. بعد کل این جریان دوست داشتنی به این سرعت تموم شده ، به حال خودت افسوس میخوری. اینکه شاید کل زندگی هم همینطور داری به دنبال یه چیزی می دویی که وقتی بهش می رسی زود تموم می شه !

خوش بگذره .

پ.ن : اگه چیزی سر در نیوردین باید بگم ما فردا ناهار خونه داییم مهمونی دعوتیم و بنده باید ناهار تو شرکت بخورم و برم سر کار ، خب صدای آدم در می یاد دیگه . دلم می خواد یک ماهی کلا در برم از دست دنیا ،‌می شه ؟‌

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 3 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 14:11 http://zoeram.blogsky.com

سلام
خوبی
به نظره من یه خورده تغییرات ایجاد کنی خیلی برای بازدد کنندهات وبلاگت جذاب میشه
موفق باشی

نقره ای یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 23:47

آره ... مثلا سرو ته بنویس ... یا ... مثلا به جای فارسی عربی بنویس!! اصلا اسپرانتو بنویس!!! راجع به در و دیوار و کوه و چشمه و مارمولک بنویس!! آی بازدید کننده هات زیاد می شن!!!
***
ای تنبل!! ... نه ... خدایی دلم برات سوخت!! الهی!!!

گلناز دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 00:24

واقعآ این چیزی که تعریف کردی سخت !!!
من تو فکر اینم که ۱۳ حالا چه جوری برم سر کار!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد