چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

یکم چرت و پرت و الکی پلکی!

بنظر شما وقتی سه تا آدم روز تعطیل دارن کار می کنن ، چرا اون تنها دختره جمع که باید دنبال غذا باشه ؟
1- چون دخترا default ذهنیشون اینه که باید این جور کارها دوخترونست و اونا باید بکنن ؟
2- چون پسرا default ذهنیشون اینه که این جور کارها دوخترونست و دخترا باید این کارو بکنن ؟
3- چون دخترا دوست دارن همش کمک کنن و فکر می کنن که اینجور کارا رو بهتر می تونن انجام بدن ؟
4- چون پسرا فکر می کنن که کارهای جدی ر و نمی شه به دخترا سپرد ؟
5- چون دخترا کلا کارهای بنیادی تر رو بر عهده می گیرن ؟ از غذا خوردن تو بر بیابون بعد از 4 ساعت کار چی مهمتره ؟
6- چون معمولا پسرا عادت دارن یکی دیگه ، کاراشونو بکنه ، حالا تو هر سن و مقامی که باشن ؟
7- هر دلیل دیگه ای به غیر از اینایی که من گفتم !

یکسری حرف حکیمانه :
هرچی مورچه گنده تر باشه ، روش بیشتره . وقتی پاتو بزاری جلوی راه یک مورچه کوچیک ، سعی می کنه راهشو کج کنه و از یک راه دیگه بره ، اما جلوی یک مورچه بزرگ که بزاری ، یکم فکر می کنه و شروع می کنه از کفشت بالا رفتن !

همین ! چرت و پرتام یادم نیست !
راستی من این داستان مش ملاالدوله رو نوشتم ها ، اما حوصله ندارم که بیام تایپش کنم ! خودشم بکشه ، حوصله ندارم!
نظرات 7 + ارسال نظر
نقره ای شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:20

چون اصولا تحقیق و کار و علم و اینا کار ضعیفه ها نیست!! همون تو آشپزخونه بمونن و بشورن و بمالن و بپزن و بسابن از سرشونم زیاده ... جاشون هم تو بهشته اگه آقاشون ازشون راضی باشه!! تو اصلاً سر کار چی کار می کردی؟؟؟ مگه خودتون آشپزخونه ندارین؟؟؟ چه زمونه ای شده ها!!!!

Farshooshtar شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 http://farshooshtar.blogspot.com/

راستش توی خونه ما که از اون خبرا که تو گفتی نیود! اینجا پسرها هم میرن دنبال غذا! حالا غذا که سهله.. شستن ظرف و تمیزکردن آشپزخونه و ....
مرسی از جمله حکیمانه

بهادر شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:45

زنان را بباشد همین یک هنر---نشینند خانه و زایند شیران نر

اصلا هیچ کاری جز این امر خطیر که حکیم توس فرموده اند را نباید دست خانوما داد !
البته خانوما حداقل یه هنر دارن،آقایون که هییییییییییییییییییچ !

شاذه شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 13:26

والا من که در تنبلی روی آقایونو کم می کنم:)) تو این جور مواقع خودم یه چی پیدا می کنم می خورم، اونام مشکل خودشونه. می خوان صد سال سیاه نخورن. به من چه؟
البته تو خونه این جوری نیستا! می شوریم و می پزیم و می خوریم...
من منتظر داستانتم. واسه هرکی ننویسی به من بدهکاری؛)

جاوید شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 15:51 http://javid.blogsky.com

سلام
در مورد جایزه بلاگ اسکای من از مشترک های داتک بودم و تنها کاری که کردم رفتم اونجا و یه ماه رایگان برام اکانتم رو شارژ کردن .
شما که adsl نداری باید برید اونجا مشترک بشید یک ماه که رایگانه بهتون می دن فقط شما باید ۵۰۰۰۰ تومن پول مودم رو بدید بین یه هفته تا ده روز بعد دی اس ال شما فعال می شه تنها کاری که شما باید بکنید اینه که اون شماره ای پی که می دن بهتون رو ست کنید .
بازی ها هم جریان خاصی نداره بازی های سگا میکرو بیشتر دیگه خیلی ها از جمله خودم رو این بازی ها خاطره زیاد داریم...

موفق وپیروز باشید

جاوید

فیروزه شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 19:53

غزل جون اگه من بودم فقط گزینه ی ششم رو می نوشتم.
چون اگه تمام پسرای دنیا هم جمع بشن،(حتی همین نقره ای)که ثابت کنن میتونن بدون حضور یه زن،یه نیمرو درست کنن،محال ممکنه!!ماست سیاه میشه،که این یکی محاله!
بقیه شو بعدا بهت میگم غزل جون!

نقره ای شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 22:33

من امروز بدون حضور یک زن که هیچی بدون حضور هیچ کسی یه سر رفتم لاوین و یه پیتزای قلنبه خوردم و اومدم خونه!!! نیمرو که سهله!!! دیدی حالا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد