چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چگونه خاله زنک بشویم !

مدتی اینجا ننوشتم و دلیلش مثل همه بی حوصلگیم بود ،‌اما واقعیتش این بود که مطلبی تو چنته نداشتم که زندگی همش روال عادی بودن و نبودن بود!

امروز نوبت بیابون داشتم، کلا روزهای که نوبت بیابون دارم ، درجه Depام بیشتره. دقیق نمی دونم به چی برمی گرده اما بعضی وقتها فکر می کنم به اینکه اونجا آدمهای کمی هستن که میشناسم هم برمیگرده ، با اینکه تو شلوغی چند روز اخیر شرکت، آدم نه جای فکرکردن داره نه جای نفس کشیدن ، اما بازم آدمهایی که می بینی ، حرفهایی که ردو بدل می کنی ،حتی اگه درحد داد و قال و دعوا و بزبزن هم باشه ، بیشتر شبیه زندگی کردنه ، تا سکوت ممتد بیابون وقتی فقط صدای آدمهای دشمن و می شنوی و تق تق کیبوردت و که همه بفهمن داری چت می کنی!

به هر حال سکوت کسالت بار حوصله کارمفید کردن رو ازت می گیره . بعد که می بینی از صبح تا حالا درست حسابی کاری نکردی بیشتر اعصابت از دست خودت خورد می شه ، بخصوص وقتی یاد کدهایی می یوفتی که تو شرکت منتظرن که بری سراغشون و تو اینجا نشستی Document ، Edit می کنی و یک کلمه هم سردر نمی یاری که Ldap چه کار می کنه !

اونوقت با این حالت وقتی همکار کوچیکت می یاد بالا سرت که فلانی از تو شرکت گفته بشینین از تو Add Remove Programs همه برنامه هایی که دارین رو بنویسین ، می تونی اونو و هرکی تو اون شرکت هست رو درجا خفه کنی ، اما چون زورت به اونی که جلوته می رسه ، بهش می گی نه ! این مسخره بازی های دیگه چیه ! بعدشم یکسری دعوای چتی و حرف از اهمیت انسان و زمین و حس اعتماد متقابل به خورد رفیق چند سالت می دی و اونم می گه تو آخه با هر نوع گزارشی مشکل داری و تو می گی که کلا از بچگی راپورت دادن بدت می یومده!!. اما می فهمی که به هر حال زورت به کسی که داره پول ۸ ساعت در روز وقت تو رو می ده تا براش کار کنی ، نمی رسه ، بازم اما به اون همکار کوچیکت می گی خودت بیا بشین اینا رو بنویس !

وقتی دفعه بعد بازم این همکار کوچیک خستگی ناپذیر از پیگیری می یاد بالا سرت که شما دارین چی کار می کنین و به من بگید تا من هم بدونم ،‌ یکدفعه به غرور فنی بودنت و هزارتا چرت و پرت دیگه بر می خوره و می ری تو شیکمش که به شما چه ؟ ما کاری می کنیم که شما نمی دونین!! دانش  فنیش رو ندارین !!!!!! دیگه کاسه آروم بودنت لبریز شده و می یای بیرون و باسیه اینکه انتقام خوبی از فضولیهاش گرفته باشی ، یه زنگ هم می زنی به اون همکار کنترل پروژه سابق وکلی هم رو کله اون غر می زنی و پشت سر این همکارت صفحه می زاری ،‌ اونم با خنده و شوخی و قولهایی که می ده ، آرومت می کنه ، اما آخرشم اعلام می کنه اگه تا سه هفته دیگه این پروژه رو تموم نکنی اونوقته که شب تا صبح هم باید این همکار کوچیک رو تحمل کنی !

وقتی می شینی تو اتوبوس به این فکر می کنی که عجب آدم خاله زنگ دودره باز چیپی هستی که فقط زورت به ضعیف تر از خودت می رسی و همش هارت و پورت می کنی. بعدش باسیه اینکه از عذاب وجدانت کم کنی می یای اینارو اینجا می نویسی که :

روزگار غریبی است نازنین !

پ. ن :‌آهنگی که گذوشتم با این مطلب پارادوکس عجیبی داره و دلیلش اینه که آخر شب تو بارون وقتی این تو گوشم بود تو کوچه ها پرسه زدم و زندگی برام قشنگ تر شد !

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شاذه سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 21:40

سلام
والا ما هرچی پسپر (فسفر) سوزوندیم نفهمیدیم چی میگی! این بیابون چه ربطی به شرکت داره؟ تو بیابون چت می کنی؟!
کارای شرکتم مثل بچه داری ما اعصاب میبره... وقتی آخرشب به جای جواب سوال بچه سرش داد می زنم که برو بخواب، خیلی عذاب وجدان می گیرم. ولی اون لحظه هیچ کاری نمی تونم بکنم. جز اینکه برای دفعه ی بعد تلاش کنم اون آستانه رو کمی عقب تر بکشم...

یک خاله زنک حرفه ای!! جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:59

آره ... تازه میگن .... دختر کوچیکه مهین خانوم اینا که همسایه ی خواهر زاده کوچیکمونه ... هنوز 6 ماه از عروسیش نگذشته شیکمش بالا اومده ... تازه می گن شوهر خانوم محبوبی ... زن همسایه بالایی کوثر خانوم اینا ... همون زن بقال سر خیابون منظریه دیگه ... آره ... شوهر اونم مفنگیه .... هر شب دعوا و جار جنجال ... آره والا!! احترام سادات می گفت با گوشای خودش شنیده داشتن می گفتن ... ندارم پولشو بدم!! پول چی چیو می خواد بده خب؟؟ اون خاک بر سر فقط پول عمل می خواد از این زن بدبخت دیگه .. گور به گوری سر تخته مرگ رفته ... واه واه واه!! تازه ... میگن پسر دومی زینت خانوم اینا ...

دوست خاله زنک شما ... نقره ای!!!

Farshooshtar جمعه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 15:34 http://farshooshtar.blogspot.com

حالا شما حیانا حلتون بهتره؟
;)
P:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد