چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

عرضی نیست !

آرزوم الان اینه ، یک لبخند و یه بی خیالی و خوش و رها ! همین

خوش بگذره

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 23:52

متاسفانه سن این خانوم کوچولو بیشتر از اونه که من بخوام قربون صدقش برم ... اما به طور کلی .... الهییییییییییییییی!!! چه قدر نازه!!!!


ضمناً شما هم بمون تو خماریش!!! همین!

* یاس سفیدم * یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 00:07 http://yasesefid.blogsky.com




چه آرزوی قشنگی !!!!!

جاوید یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:28 http://javid.blogsky.com

سلام
چه عجب بالاخره یکی پیدا شد که به این موضوع فکر کنه که من می خوام اسم حول هوش خودم بگرده یا دور بر بازی ! چون کلیه اسم های پیشنهادی اسم خودم هم توشون بود و اسم سایت یه سه کیلومتری می شد !!!!
به هر حال اسم انتخاب شده و فعلا در حالت برسی قرار داره که اگه مشکلی نداشته باشه نیمه اکتیو بشه تا من برم پولو بریزم تا کاملا اکتیو بشه !

اون مطلب پایینیتون هم خیلی جالب بود یاد خودم افتادم که هر روز به کلی دکتر مهندس باید توضیح بدم که مشکل کامپوترشون چیه !!

موفق و پیروز باشید

جاوید

Farshooshtar یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 14:47 http://farshooshtar.blogspot.com/

پس خوش بگذرون... بذار آرزوت برآورده بشه
(:

شاذه یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 15:27

سلام
این که آرزوی سختی نیست. امتحان کن میشه...
از آهنگ وبلاگت خوشم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد