چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

مورچه به انگلیسی چی می شه ؟

 خونه ما پر از حشره است ،یعنی  از انواع پشه های خونخواری که مطمئنا عموزاده های پشه های مالاریا تو آفریقا به حساب میان و علاقه وافرشون به خون انسان سیری ناپذیره و هر وقت یکیشون به هلاکت می رسه، انگار یکی از این بسته های خون سازمان انتقال خون ترکیده باشه لکه قرمزی روی در ودیوار یا حتی ملافه های که محل قتلشون باشه ، باقی می مونه ، تا مورچه های ریزی  که به طرفـة العینی هر چیزی روی زمین باشه از فرسنگها انورتر قطار می شن که برش دارن و یکدفعه می بینی خط سیاهی از اینور تا انور رو زمین یا لبه باریک دیوار کشیده شده یا تیکه ای از زمین آشپزخونه به خاطر تجمعشون سیاه شده ! و انواع و اقسام فک و فامیل سوسکهای حمام و پاسیو و زیر زمین و رو زمین از بچه کوچولوی شیرخوارشون تا خود مامان بزرگشون که دیگه توانایی راه رفتن نداره و دست آخر منفور ترین نوع حشره به نام مارمولک که برخلاف فیلمش که شادی بخش بود ، رویتش تو خونه ای که ۹۰٪ اون زنن تنها باعث جیغ و زیرو رو شدن اسباب اثاثیه برای پیدا کردنش و کشتن اون توسط تنها عضو ذکور خانواده است !

از روز اولی که اومدیم اینجا هم به خاطر سن و سال زیاد خونه ، فکر کنم به دوره های رضا شاه و اینا برسه که اینجا جزء دهات اطراف تهران بوده ، و هم به خاطر انواع اقسام درخت و چمن و سبزی های اطرافش ، مستعد وجود انواع جک و جونور شناخته شد و از همون ابتدا مدیر خانواده که رهبر مطلق درون خونه است کمر اجتهاد بست که جلوی رشد و نموشون رو بگیره !که باعث شد هر روز انواع اسلحه های جدید برای ریشه کن کردن این دوست داران زندگی انسانی در مغازه ها کشف بشه ، از انواع حشره کش های داخلی که سریع مشخص شد تنها برای این حشرات رشد پیدا کرده در کنار انسان ، شوخی به حساب می یاد تا انواع خارجیش ! حتی راه حلهای خانومهای دوست و همسایه که این و بریزی بهتر ه و اونکارو بکنی سریعتره ! که یکی از جالبترین روشها استفاده از ریکا برای فراری دادن مورچه ها این موجودات ریز و سرسخت و دشمن اصلی خانم خونه بود! که واقعا این روش عجیب موثر بود که مورچه از ریکا مثل مار از پونه بدش می یاد و دیگه اون منطقه ای که ریکا ریخته بشه ، پیداش نمی شه !‌

این نوع زندگی در کنار حشرات و یا درواقع نوعی زندگی در جنگ و جدال با اونها ، که تنها سه ماه زمستون آتش بس موقتی داشت، فواید کوچک و بزرگی رو هم به همراه داره.اولین و بزرگترین فوایدش چشم نترس شدن کلیه اهالی خونه است که انقدر سوسک ها در سایزهای مختلف و درحالتهای مختلف دیده اند که دیگه ندیدنشون ، موقع حمام کردن یا نصفه شبها وسط حال ،عجیب به نظر می یاد که به قول آبجی کوچیکه خب اینام دل دارن می خوان هر چند وقت یکبار حمامی بکن! اما یکی دیگه از فواید ، قوی شدن ضرابات دست افرادی از خانواده است که وظیفه کشتن به صورت مستقیم رو به عهده دارن ، به طور مثال بنده در حال حاضر با بهترین نشونه گیری در کمترین زمان و بایک ضربه سریع هر نوع موجود خزنده ای رو ناک اوت می کنم !‌ و دست آخرش اجبار به تمیز و مرتب بودن بیشتر که هیچ تکه ای از غذا روی زمین نمونه یا خدای نکرده شبها ظرفی از غذا اون وسط نباشه که به قول معروف این دوستان ریز نزده می رقصیدن وای به حال اینکه محیط آماده هم باشه !

القصه این جنگ همچنان ادامه داره ، امروز هم تو آخرین حمله صورت گرفته یدونه حشره سبز ناشناخته توسط کوچکترین عضو خانواده و یک خانواده سه نفری کامل سوسک حمام توسط اینجانب به هلاکت رسیدن !که ثابت بشه که این همچنان انسانه که بر زمین حکومت می کنه حتی شده با زور ضرب حشره کش و Vape و بقیه چیزها !

این بود از انشای این هفته !

خوش بگذره

 

نظرات 8 + ارسال نظر
شهرام شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:43 http://mylovely.blogksy.com

سلام.
این داستان جنگ جهانی سوم بود که تعریف کردید ؟‌ (:

وبلاگ جالبی دارید. موفق باشید.

فیروزه شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:04

غزل تو چطور جرات کردی اینا رو بنویسی.از اینکه تصور کنم تو سوسک کشتی،باعث میشه من اینجا،قند خونم بیفته!
وای اب قند بدین دستمممممممممم...

عالم شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:09 http://www.360.yahoo.com

سلام خانمی از بلاگها دیدن می کردم به شما وبلاگ زیباتون برخوردم .جالب بود برام یک خانم جرات سوسک کشتن هم داشته باشه ولی تجرب بهم ثابت کرده هر چقدر به این حشرات موزی بی توجه باشید خودشون از شما بیشتر فاصله می گیرند وجلو چشمتون مانور نمی دن .موفق باشید

شاذه دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:11

سلامممممممم غرل جوووووووووون
وااااااای حشره خزنده چرنده گزنده. نگوووووو تو خونه ی عهد باستان ما مار و موش و عقربم پیدا میشه. اینا که سهله!
من یه خونه ی خووووووووووب می خوامممممممممممم
(خدایا به ناشکری نگیری ها! فقط بی زحمت یه خونه ی خوب به من بده:*)

رضا سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 http://hoof.blogsky.com

سلام.اپ کردم ی سر بزن.

نقره ای سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:23

منم جدیدنا می خزم!!!! منم می کشی یعنی؟؟؟

نه جانم ! شما در هر صورت انسانی ! من گفتم حشره ! من که نمی خوام قتل نفس انجام بدم ! یه چی می گی یا !

شاذه سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:16

سلام
اینجا یه سیستمی هست میشه کامنتا رو جواب داد! (نیش)

سلام شاذه جون ، آره می دونم ! اما اینجا سیستم بیابون هم داره که آدم می ره یک هفته توش و گیر می کنه فقط شانس بیاره بتونه کامنت هارو بخونه ، تو خونه هم کامپیوترم رفته هوا ! حالا تا بچه جدید بیاد ;)
فکر کنم نفهمیدی که چی گفتم ! کلش این که اصلا وقت نکردم ;) اما از دیشب دارم به این فکر می کنم که من و بکشن ، یعنی به معنی کلمه بکشن ها ، نمی تونم تو جایی که احتمال وجود مار و عقرب هست زندگی کنم من هنوز که هنوز از عکس مار می ترسم ! وای!! تو عجب شجاعتی داری دختر ! بچه ها رو چی کار می کنی ؟ جدی تو خونه هم می یان ؟ من همینجوریش اینجا جونور عجیب ببینم ، می ترسم ! ;) پس بیشتر از این مواظب خودت باش

رضا چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.وبلاگمو به روز کردم .اگه سر بزنی خوشحال می شم.عنوان پست اخرم اینه((دنیای کنونی ما دنیایست که...))قربانت.منتظرتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد