چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

بلاخره چشممون روشن شد!

خب یه نفس راحت کشیدیم و فهمیدیم که نه بابا سینما هنوز زنده است ! البته از اون مدل زندگیها که نفسی می یاد و میره ! بلاخره اینکه بعد از ماهها چشممون به دیدن یه فیلم درست حسابی که اصول اولیه فیلم بودن یعنی داستان رو داشته باشه،‌روشن شد. البته تبلیغات خوبی روش نشده ، چون توی عکسهای تبلیغاتیش همش جنگ و خون و خونریزیه ! اما برخلاف اونکه آدم فکر می کنه الان می ری یه فیلم پر از بدبختی و فلاکت و دعای الکی و معجزه می بینی ، یه فیلم واقعی می بینی، فیلمی که هم کل سالن رو می خندونه ، هم به هیجان می یاره ،هم باعث می شه گریه کنی ،هم اینکه افتخار کنی که ایرانی هستی که این آدمها از تبار تو اینجوری جنگیدن تا تو حالا رنگ زندگی رو ببینی ! البته اینکه آخرش یکم زد رو دنده شعار و اینا بماند ولی خب خوب بود دیگه ، من بعد از ماهها تحریم سینما که لذت بردم !

راستی دوستانی که با دل و جون یه سه چهار باری پول تو جیب این کارگردان چماق به دست دیروزی کردن و رفتن فیلم اخراجی ها و بعدشم اومدن گفتن که نخیرم اینا واقعیت های جبهه بوده، لطفا برن این فیلم رو هم ببینن ، می تونن حتی شنبه ها برن که بلیط نصفه و ببینن که واقعیت جبهه چی بوده! و اینکه اون کارگردانشون چه خزعبلاتی به خورد مردم داده !‌

در ضمن اگه هم طالب عشقولانه استخون دار هستین و یکم دوست دارین چند تا پسر خوشتیپ رو ببینین که سر یه دختره به جون هم افتادن و صحنه های سوزناک! بازم می تونید برید این فیلم رو ببینید که توش یه فواد داره که خوب بازی می کنه و خدای عشقولانه است!

حالا دو تا صحنه جالبشم می گم که بیشتر ترقیب بشین :

۱- یه جا یه صحنه داشت که یکی از قهرمانهای فیلم داره می میره ، در آخرین لحظه دست می کنه تو جیبش و یه عکس بیرون می یاره ، که قاعدتا می بایست  عکس نامزدی ،‌زنی چیزی باشه بعد دوربین می ره رو عکس و می بینی عکس امام خمینیه! اینو که نشون داد کل سالن صداشون در اومد که برو بابا مسخره بازی ها چیه، یعنی صدای اعتراض مردم بلند شد! جلالخالق !

۲- فیلم با کلی صحنه احساسی ، یه صحنه هم داشت که نشون می داد یه هزار پا به چه گندگی از روی صورت باران کوثری رد می شه ، بعد از سینما که اومدیم بیرون یه سری خانم که از اتفاق جلوی ما هم نشسته بودن ، داشتن جلوی ما حرکت می کردن. خانومه می گفت وای اون سوسماره چی وحشتناک بود! بقیه هم بهش اعتراض که اون سوسمار نبود و کلی مدت داشتن درباره شخصیت بسیار مهم و حیاتی هزارپا توی اون فیلم صحبت می کردن! بیچاره کارگردان!

همین ، راستی خواستین برین منم خبر کنین که می یام یه بار دیگه هم ;)

خوش بگذره

پ. ن: یه دور خوندم دیدم اصل کاری یعنی اسم فیلم رو نگفتم : روز سوم ! راستی داستان خرمشهره و الحق که خوب گفته داستناش رو !

نظرات 8 + ارسال نظر
شاذه شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:20

منم از اون وقت تا حالا دارم می خونم هی می گم آخه اسم این فیلم چیه؟! خوب شد فهمیدم.
ترغیبم با غینه نه با قاف! من آخرش از دست این غ و ق تهرونیا یه جیغ اساسی می کشممممممممممممممم
آخیش خیالم راحت شد. برین هرچی می خواین غلط بنویسین. من دیگه بهتون گیر نمیدم!
راستی سینما چه جور جاییه؟! یادم نیست دفعه ی آخری که رفتم چند سال پیش بود!

شاذه جونم این اشکال منه ، از بچگی هم داشتم حتی تو فینگلیش نوشتن هم اینطوریم ، ق و غ قاطی می شه ! همه تهرانیا فکر نکنم اینجوری باشم ;) جای خوبیه ، برو خوشت می یاد !

Someone شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:23 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
جالب شد ..
باید حتما فیلم را دید ....

موفق باشی

فیروزه یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:51

منم روز سوم می خوام!!!!!!!!خیلی نامردیه!!منم می خوام سوسمار ببینم!!!!!!!!!!

نقره ایه در حال انجام پروجه! یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 20:45

از کی تا حالا محله های بالای شهر طرح زوج و فرد دارن؟؟؟
من اصلاً دلم سوسمار و عشقولانه نمی خواد ... من رئیس می خوام!
****
قسمت اول کامنت ماله پست قبلیت بود ... اما چون می دونستم اگه اونجا بنویسم نمی خونیییییییییش!!!! اینجا نوشتمش

ببین نقره ای در حال انجام پروجه جان، این در مقام مقایسه است ، سهروردی در مقابل میدون امام حسین بالا شهر نیست ؟ در ضمن من می خونم شما هر جا کامنت بزاری !!!!!!!!!

دوست دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 00:28

فیلمو ندیدم ولی سعی میکنم ببینم. فقط در یه مورد کلی به سلیقت شک کردم. آخه اینا کجاشون خوشتیپن غزل خانوم ؟؟؟
تبلیغاتشو دیدم ولی به نظر من اصلا تو انتخاب بازیگر خوب عمل نکرده با این حال در مورد کل فیلم تا نبینم نظر نمیدم.
موفق باشی

سلام ، آره خب شاید به معنای واقعی بهشون نشه گفت خوشتیپ، اما در مقام مقایسه بد هم نیستن! البته من خواستم یکم تبلیغات فیلم رو ببرم بالا، چون فیلم خوبیه و بهتره ازش حمایت بشه در مقابل فیلم هایی که این مدت به خورد آدم می دن !

رضا دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.آپم اگه به کلبه درویشی من ی سر بزنین خیلی خوشحال می شم

نقره ای سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 20:30

پس شما بی کار تشریف دارین ... منم پروجه ام تا 25 طوووووووووووووووووووووووووووول می کشه ... این همکار ما هم عقده ایه!!! می گه اگه کمک نکنی منم فقط اسم خودمو می دم بره .... خواهش می کنم .... پلیییییییییییییییییییییییییز!!!!!!

جاوید چهارشنبه 13 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:01 http://WwW.GameZ.Ir

سلام
اونقدر ها هم که تعریف کردی فیلم جالبی نبودا من تازه اکران شده بود رفتم دیدم ! البته فیلم هم سلیقه ایه مثل گوشی موبایل یکی خوشش می آد یکی خوشش نمی آد یکی هم می گه هی بدک نیود !

موفق و پیروز باشید

جاوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد