چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

من قاطی کردم یا خدا، نمی دونم!

 

Jobs interview

فعلا هیچی !

به شما خوش بگذره

پ.ن : ۱ : دلم یک بغل گریه می خواد،‌از این ضجه های اساسی از اون گریه ها که نفست بند می یاد. اما دلیلی ندارم یعنی دلیل هم دارم اشکی ندارم. گریم نمی یاد،‌بیشتر خندم می یاد!

پ. ن : ۲: یه مدتی نیستم. یک هفتش که می رم یه سر ارمنستان من باب تفریح و تفرج و تحقیق بقیه اشم شاید گذوشتم از این دنیا رفتم. خلاص :)

پ.ن: ۳: می گن که خیلی به ظاهر توجه نکنین جریان منه!

نظرات 5 + ارسال نظر
نقره ای سه‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:43

گویا به شما بیشتر خوش می گذره ها!!!!

شاذه چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 22:22

سلام غزل جون ارمنستان؟ چه جالب!
خوشتون بگذره
یه بغل بووووووووووووس

روزن-روزن (روزنه‌ها و روزانه‌ها) پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 00:20 http://rozanrozan.blogspot.com/

به قول سیاوش قمیشی... گریه کن گریه قشنگه
اما در مورد قاط.. من فکر کنم هردو قاط زدیدی!!!

جاوید پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 16:45 http://gamez.ir

؟!؟

فیروزه یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 22:01

ای بابا!اومدن ما و رفتن شما.کی میای یه دل سیر بگپیم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد