چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

It's new world

تا حالا شده که خیلی بخواین یه اتفاقی بیوفته و احساس می کنید که اگه اون اتفاق بیوفته دیگه همه چیز، عوض می شه و خوب میشه! اونوقت زمانی که اون اتفاق همونطوری که می خواین می یوفته می بینید پوف! همه چیز باز هم همونطوریه که قبلا بوده.

می دونید سخته انجام کاری که ۸۷٪ آدمهای دوروبرت می گن نکن، تو پاتو کردی تویه کفش که می خوام انجامش بدم. سختیش به اینه که کوچکترین اتفاق بدی یعنی که همه اون ۸۷٪ آدم بیان جلوت صف وایسن و هی دستاشونو تکون بدن و بگن آی آی آی دیدی بهت گفتم! دیدی عجله کردی، دیدی احساساتی تصمیم گرفتی، دیدی غد بازی در میاری! وقتی یه اتفاق بد،‌بشه یه شکست کوچیک، متوسط و یا حتی بزرگ، وقتی که همه چیز اونجوری که از اول پیش بینی کردی، از آب در نیاد، تعداد اون ۸۷٪ هی زیاد تر میشه و هی همشون شدیدتر دستاشونو تکون می دن. اونوقته که خودت رو آروم آروم گم می کنی، یادت می ره که از اول چرا پاتو کرده بودی تو یه کفش که این کارو بکنی. یادت می ره که اون همه دلایلت برای انجام کار، اولش چقدر منطقی و درست بودن. شروع می کنی ۱۰۰ برابر از خودت ایراد گرفتن، هی خودت رو تحت فشار n برابر گذوشتن! اونوقته که دیگه کم کم ول می کنی ادامه دادن توی مسیری که مطمئن بودی درسته، یه اتفاق بد همون وسط نگهت می داره معلق و انقدر معلق می مونی تا اینکه پرت بشی پایین یا اگه خیلی خوش شانس باشیی تو یه لحظه قبل از پرت شدن، تصمیم بگیری که ادامه بدی!‌

می شه گفت ۳-۴ ماهیه خیلی شدید تو یک چنین فضای معلقی شناور بودم، نمی دونم که یک ماه دیگه از تصمیمی که گرفتم چقدر خوشحال یا ناراحت خواهم بود. اما من دقیقا تو آخرین لحظه سقوط تصمیم گرفتم که ادامه بدم، یا اینکه شاید تصمیم گرفتم که از اول شروع کنم!‌همه چیز از نو!

تا خدا چی بخواد.

خوش بگذره.

از این دوتا جمله این مدت خیلی خوشم اومده:

۱- بچه ها به قطار بی حرکت سنگ نمی اندازند;همین که قطار حرکت کرد، به سوی آن سنگ پرتاب می کنند. (غریبه آشنا) 

۲- خودتان را زیاد جدی نگیرید، دیگران هم نمی گیرند.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:09 http://roozebaad.blogsky.com

سلام
منطقی بود
انسان خودشو بهتر از دیگران میشناسه و قوت و استعدادهای خودشو بهتر از دیگران میفهمه و بهش اعتقاد داره با متانت و تامل راهی که در پیش گرفتی با تکیه بر خدا ادامه بده ، مستحکم و سرسخت ،آدمهای بزرگ اشتباهات بزرگتری میکنن و بدون که کلید پیروزیها شکست است و پیروزی از آن کسانی است که ثابت قدم ، استوار و با تامل و تفکر در مسیر تصمیم خود قرار گرفته اند،
موفق باشی و شاداب
بای

فیروزه یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:23

پس چرا من حس نکردم که تو سه چهار ماهه که معلقی؟!!!!گمونم دیگه دارم خنگ میشم!
در ضمن:تو می تونی!

نقره ای یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:58

پوووووف

رضا دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 20:07 http://hoof.blogsky.com

سلام دوست خوبم
با ی پست جدید با عنوان (آیا ما هم می توانیم؟) به روزم
مثل همیشه منتظر حضور سبز و نظر زیباتون هستم.

شاذه سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 00:45 http://shazze.blogsky.com

سلااااااام
اوووووووووه هزار سال بود این ورا نیومده بودم!!!!!
چقده دلم برات تنگ شده بود!!!
میگم من همیشه کارایی که به نظر دیگرون عجیبه میکنم و اگه خطا شد این آی گفته بودم ها رو میشنوم اما پشیمون نمیشم!!

نقره ای پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 16:53

هیچکدوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد