چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

در مذهب باده حلال است...!

خب این آهنگ رو گوش کنید تا حال و حوای این وبلاگ از غم و غصه در بیاد، من بشدت درگیر خیلی زندگی جدید هستم! امیدوارم که به زودی این ارمنستان نوشتن به پایان برسه، الان نقره ای اینجا باشه بد و بیراه می گه ! راستی جناب نقره ای شما یه کمکی در راه خدا بکن، بگو این همایون شجریانه که می خونه؟ بعدش اسم این آهنگ چیه؟ من یک عالمه اینو گوش دادم! دوستش دارم .

همین خوش بگذره

نظرات 4 + ارسال نظر
علی شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:20 http://roozebaad.blogsky.com

سلام
وبلاگتون عالیه
ضمنا هوا هم اینطوری نوشته میشه میدونم به شوخی غلط نوشتی
موفق باشی
بای

فیروزه یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:35

هان؟زندگی جدید!!!!چشمم روشن!!!دیگه خبر نمیدی دیگه!!!!

شاذه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:15 http://shazze.blogsky.com

یعنی من دارم دخترمو عروس می کنم خودم خبر ندارم؟!

نقره ای شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:23

والا ... چی بگم ... قبلاً نشنیدمش ... کیفیتش هم پایینه ... با تقریب می شه گفت همایونه ... باید با سورس چک کنم ...

ضمناً در مذهب باده حلال نیست ... در مذهب « ما » باده حلال است .... رفیق!

ارمنستان هم به پایان نمی رسهههههههه .... تا تو به پایان نرسی!! D:

اصلاً خودت کوشی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد