چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

احساس آزادی با دف!

نیلوفر اینجا از بیلگیتس و استیو جابز می گه از عشقشون به کارشون از اینکه بعد از اینهمه موفقیت هنوز هم عشق دارن به زندگی به کار به دوستیشون! ومی گه وقتی اینارو می بینه به زندگی امیدوار می شه به اینکه هنوز تو دنیا خوبی وجود داره....

من اصلا آدم سیاسی نیستم، یعنی اطلاعاتی ندارم کل دانش سیاسیم مال کل ۴ سال ریاست خاتمی بود که فقط همون ۴ سال اولش هر روز روزنامه می خریدم و می خوندم و باهیجان حرف می زدم ! بعدش که دوباره اومد دیگه برای من اون احساس رو نداشت نمی دونم شاید تب تند زود عرق می کنه! کلا چهارتا آدم معروف رو می شناختم که تو خبرها بودن هنوز هم نمی دونم دقیقا اسم حزب های سیاسی چیه آخرین روزنامه ای هم که می خوندم شرق بود که بعد از بسته شدنش منم با مطبوعات قهر کردم! شاید کل اطلاعات سیاسی که الان می گیرم از سایت نیک آهنگ کوثر باشه و یکم هم بازتاب یا تابناک امروزی! کلا سر تیتر می خونم وقتی هم خوندم که احمد بورقانی فوت کرد. احساسی نداشتم نمی شناختمش از روی بیسوادی بود! تا اینکه این متن نبوی رو خوندم! و جالبه بعد از خوندن این متن اولش خوشحال شدم به اینکه چنین آدمهایی وجود دارن! بعد فهمیدم که داشتن! حس عجیبیه حالا! یه چیزیو در لحظه هم بهت بدن هم ازت بگیرن! اما واقعا حس امیدواری بهم داد وقتی که فهمیدم چنین آدمی وجود داشته توی همون زمان بگیر ببند!!

این توصیف شوهر آلوچه خانم اینا از نسل ما هم فوق العاده است! این جاوید کم حرف می زنه اما وقتی حرف میزنه حرفش بدجوری درسته! ما همین نسل بودیم....!

خوش بگذره

پ.ن: این آهنگه بدجوری این مدت باهام بوده و امشب هم یکی از همکارهای سابق باعث یادآوری شد که یه مدتیه با شمس دارم اینور اونور می رم! من این دفش رو دوست دارم ! دیگه هم بد نیست که اگه سردبیر آدم از توی بلندگو بشنوه!

نظرات 2 + ارسال نظر
نقره ای جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 20:33

تلاشهای یک بچه کوآلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هانی دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 19:42 http://entezar1163.blogfa.com

سلام باعضو شدن تو خبرنامه به ما کمک کنید که بتونیم خبر بروز شدن وبلاگمون و راحت تر به اطلاع شما برسونیم
لطفا دل ما رو نشکونید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد