چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

متشکرم که نزاشتین باور کنم که عشق وجود نداره!

من هر چند وقت یکبار، یک شب رو باید تا نزدیک های ۳-۴ بیدار بمونم! توی اون شبها کار خاصی انجام نمی دم، روی مبل بزرگ جلوی تلویزیونمون دراز میکشم و دوتا کنترل می گیرم دستم و از ساعت ۱۰-۱۱ شب که همه دیگه صددرصد خواب هستن، شروع می کنم به بالا پایین کردن کانال ها تا چندتا کانال خوب پیدا کنم که فیلم یا سریال های مورد نظرم رو داشته باشه و بعد می شینم و نگاه می کنم، بین تبلیغات یکی میرم سراغ کانال دیگه و تیکه ای از اون رو میبینم مگه اینکه این وسط فیلم یا سریال خیلی جالبی به تورم بخوره و خب می شینم همش رو نگاه می کنم!

بعد از رمان،یکی از جادویی ترین و شگفت انگیز ترین چیزی که پدر مادرم بهم معرفی کردن سینما بود! به واسطه این قسمت شگفت انگیز زندگیم بود که تونستم و می تونم بقیه قسمت غیر شگفت انگیز زندگیم رو تحمل کنم ! متاسفانه نمی دونم که دقیق چه کسی سینما رو اختراع کرد و اولین فیلم رو ساخت اما خب می شه گفت من بهش مدیونم !

یکی از انواع بسیار مورد علاقه من ژانر های خانوادگی و عشقی و تخیلیه! به خصوص فیلم های Happy End که هیچ اتفاق بد و وحشتانکی در انتها نمی یوفته! امشب هم یکی از اون شبهایی بود که به شدت احتیاج داشتم مقدار بسیار زیادی احساس عشق و دوستی و خوب بودن و اینکه اگه خوب باشی و راست بگی همه اتفاقهای خوب برات می یوفته و... به خودم القا کنم و اتفاقا ۳تا فیلم عشقی خیلی خوب هم دیدم و الان واقعا احساس خوبی دارم از اینکه مطمئنا اتفاقهای خوبی می یوفته و زندگی می تونه سرشار از احساس های مثبت و عشق به هر چیزو کسی باشه!

خلاصه که فکر کنم آدم احتیاج داره هر یه مدت یکبار که فیلم ببینه تا یادش بیاد که واقعا زندگی سرشار از دوست داشتن و عشق و خوب بودن وجود داره!!

خوش بگذره!

پ.ن : جناب عنکبوت درشت دست و پا ، معذرت می خوام که مجبور شدم بکشمت اما باور کن وقتی تو تاریکی مطلق نشستی و فقط صفحه تلویزیونت که روشنه ، خیلی وحشت می کنی که یدونه عنکبوت درشت دست و پا یکدفعه روی صفحه تلویزیونت ظاهر بشه! البته بعدا فکر کردم که شاید تو هم می خواستی فیلم ببینی اما خب خیلی از نزدیک داشتی می دیدی !

نظرات 6 + ارسال نظر
haniball پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:17 http://x-ravan.blogsky.com

بد بخت عنکبوته............!!!!!!!!!!!!!
با سلام
به سر بزنی ضرر نمی کنی
شرط میبندم می تونم به این باور برسونمت که عشق هم وجود داره.

با تشکر
haniball

فیروزه پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:24

همون بهتر که کشتیش!دیدن تلویزیون اونم از اون فاصله،برا چشماش ضرر دشت!

پسریخی پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 18:58 http://iceb0y.wordpress.com/

یعنی می‌فرمایید آدم هرچندوقت یک بار باید خودش مجددا گول بزنه که آره همه چی هپی اند‍؟! اینقدر رقت‌انگیز!؟

نقره ای پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:27 http://silverheart.blogfa.com

آره ... اتفاقاْ مقصد نهایی یا اره رو زیاد نگاه کن ... از اول تا آخر خوشحاله!!

عشق چیه؟

عنکبوت دوست انسانهاست!!! نباید او را کشت!

شما ؟!

گلناز شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:18

منم خیلی احتیاج به یه فیلم درست و حسابی از این نوعی که شما توضیح دادین داشتم و همچنان دارم!!!!

نقره وندیان جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:57

خواهش می کنم ... اما به هر حال وجود نداره!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد