چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

این دشمن خونخوار!

 

گرما داره خفه ام می کنه! کاملا به صورت تدریجی و زجر آور! شکنجه ای که چند ماهه با من شروع کرده! از صبح آروم آروم شروع می کنه، توی ترافیک توی تاکسی هایی که به خاطر بنزین تحت هیچ شرایطی کولرهاشون رو روشن نمی کنن، خودش رو نشون می ده، اولش و خیلی جونی نداره، یه دونه بادبزن چوبی چینی سوغاتی اصفهان از پسش بر می یاد. فقط می مونه قیافه کج کج آدمها که می بینن داری ساعت ۷:۳۰ صبح خودتو تند تند باد می زنی ، هوا که خوبه اون ساعت!

و بعد با گذشت زمان هی قوی تر و قوی تر می شه! تا حدی که صبح ساعت ۸:۱۵ تو واحد هوا مطبوع و تا حدی بهاریه، ساعت ۱۰ هوا متوسط رو به گرماست و ساعت ۱۲ خفقان آوره و ساعت ۱ به بعد مرگ آوره! اون موقع است که قطره های عرق این یاران باوفای گرما، خودشون رو نشون می دن! از لای موها ،کنار شقیقه ها و از همه جانفرسا تر پشت گردن ، شروع به حرکت می کنن! و تنها راه مقابله با هاشون استفاده از دشمن سفید مربعی شکلشون یعنی دستماله .

تحمل کردن گرما، عملیه که هم نیروی فیزیکی آدم رو میگیره هم نیروی ذهنی آدم رو! هم هی باید خودت رو تند تند باد بزنی و دستت درد بگیره، هم باید هی فشار گرما رو تحمل کنی و اعصابت درد بگیره! برای همینه که اکثر آدمهایی که تحت تاثیر گرما هستن، اعصاب ضعیفی دارن و سریع از کوره در می رن! در واقع در چنین شرایطی تنها جایی که می شه حضور داشت، توی استخر آب و یا توی خونه زیر کولر آبیه روشن تا انتهاست ، و آخرین جایی که نباید باشی ، پشت میزت تو شرکت بقل دست یه فنکو ال فکستنیه!

و حتی این موجود پر مدعا بعد از رفتن آفتاب هم دست از سر انسانها بر نمی داره و قدرت خودش رو انتشار می ده و بازهم همدم تمام این مدت سال ، همون بادبزن چوبیه چینیه سوغات اصفهانه! که من این روزها بدون عینک می تونم بیرون برم یا حتی بدون موبایل اما بدون بادبزن هرگز!

از الان بی صبرانه منتظر بازگشت پاییز این فصل دوست داشتنی هستیم!

دوستداران هوای خوش!

نظرات 7 + ارسال نظر
admin دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:43 http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

نقره مندیر دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 http://silverheart.blogfa.com

با درود و سلام و سپاس و ستایش خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ، جذاب ، باحال، آموزنده، حرفه ای و پرمحتوایی دارید.من ali هستم. و بلاگی آموزشی، علمی و تخصصی، خدا، در حد تیم ملی روسیه، پر از عشق و حال برای تمام جهانیان و حتی فضایی ها راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت و هوش و تریپ و پول و وقت و اعصاب شما به عنوان الافی لایق و کاردان و با پشتکار و هنرمند بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید. نفرمودید هم عیبی نداره! برا سه میلیون نفر دیگه هم همین کامنت رو گذاشتم! اونا میان!
silverheart.blogfa.com
موفق باشید.منتظر حضور بنفش شما هستم.

جاوید سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 http://gamez.ir

یه سوال فنی اگه بادبزنه چینی پس چرا سوغات اصفهانه باید سوغات چین باشه ؟!؟

فیروزه سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:33

نه نه!هرگز!
بدون بادبزن آری!بدون موبایل هرگز!!!!
(حالا یکی ندونه فک میکنه حالا من با موبایلم چیکار دارم مثلا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!فوقش می خوام جواب کرکری های نفیسه رو بدم!فوق فوقش!)

نقره ای چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53

خب بابافیروزه! فهمیدیم فوق می خونی!!

آلبالویی چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:57

۲۴ ساعت! وقت کم داری ها!! بدو!

فیروزه پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:25

می بینی غزل!!!این تو وبلاگ تو هم به من گیر میده!!!!!شیطونه میگه از پنجره!!!!پرتش کن بیرون!!!!!!!!:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد