چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

ببخشید؟!

یه جورایی انگار گم شدم! نمی دونم کیم دقیقا! نه اینکه ندونم کیم بلکه نمی دونم این من چه تعریفی داره! تعریف خودم رو گم کردم! باسیه همین هی دارم پیش این و اون دنبال تعریف خودم می گردم! هی می پرسم ببخشید شما تعریف من رو ندیدین؟ همه می گن چراا! اینهاش پیش من بود و من ذوق زده ازش می خوام که تعریف من رو بهم برگردونن و وقتی می گیرمش می بینم که اون تنها تیکه ی کوچیکی از یه تعریف ناشناخته است! مطمئنم که این تعریف من نیست، من اصلا اینجوری تعریف نمی شدم! اونوقت که اون تیکه رو می گیرم ، ناراحت می شم و هی تو خودم جمع تر می شم! پس تعریف من پیش کیه؟ !

قاعدتا این سوال رو از هر آدم عاقلی بپرسی می گه، پیش خودته! اما در مورد من این جواب نمی ده! خیلی ها بعد از اینکه فهمیدن که من تعریفم رو گم کردم، سعی کردن که بهم کمک کنن که پیداش کنن! اونا فکر می کردن که سریع می تونن پیداش کنن! اما مسئله به این راحتیمان نبود و اونا هم تو طورل جاده می کشیدن کنار! و در نهایت من موندم با تیکه هایی ناهمگون از چیزی که قاعدتا باید تعریف من باشه!

حالا شما نمی دونین تعریف من کجاست؟!

----------------------------------------------------------

نظرات 11 + ارسال نظر
جاوید پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:21 http://gamez.ir

نوشته های یه سال پیش وبلاگتو بخون احتمالا پیداش می کنی دوباره ....

فرزاد پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:30 http://delshodehgan.blogsky.com

سلام وبلاگ عالی دارید
وبلاگ نویس خوبی هستید البته قدیمی و حرفه ای

ممنون میشم از بلاگ من هم دیدن کنید
البته نظر یادتون نره تا از تجربه تون استفاده کنیم

فیروزه پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:18

تعریف من اینه:تو همونی که بعد از گذروندن یه بعداز ظهر شلوغ پلوغ،شب می یای دنبال تعریفت میگردی!!!(بابا انرژی!)
پازل تعریف من که مدت هاست دست یه بچه ی دماغوی شیطون افتاده!!!!بیچاره تیکه های پازل من!!!!

نیروانا پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:31 http://nirvanah.blogfa.com

من فکر میکنم هر چی که هست یه تعریف خیلی خوب و فوق العاده است.... یه تعریف مهربون و اروم...راستی سلام!

parYa جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:09

گم شدن ادما امری بسیار طبیعی است...چه توقعی از خودت داری که بین حجم این همه اتفاق و ادم و حادثه و روزمرگی و فلان و بهمان گم نشی؟؟؟ فرصت بده پیدا میشه....طبعیه...درمان هم میشه...امتحان شده...جای نگرانی نیست

نقره ای جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:47

اگه پیدا نشی می دونی چی میشه؟ تمام روز تو خیابونا می چرخی و هی داد می زنی ... آهای ... منو ندیدین؟؟!

مطرود شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 20:24 http://east0f3den.blogsky.com

ممنون که اونروز ما رو تحمل کردید! میخواستم بگم شما خیلی خیلی صمیمی تر و مهربونتر از اونی بودین که فکر میکردم!
مرسی! ؛)

مطرود یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 http://east0f3den.blogsky.com

ممم... «ما» نه٬ یعنی دقیقا منظورم جمعتون نبود٬ شخص شما- غزل خانوم- منظورم بود.
یعنی چون نقره ای بهم سنتون رو گفته بود فکر میکردم خیلی جدی و خشک باشید و با ما که خیلی کوچیکتریم مث بزرگا برخورد کنید... خب... یعنیا٬ خب فکر میکردم دیگه! :))
تازشم ما خیلی شلوغ کردیم! ببخشین.

آخرشم: آره٬ سن دانش اشراقی کمه اما تا جایی که میدونم دانشگاه هم درس میده.

فیروزه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:50

هان؟این نقره ای دیگه پشت سر ما علاوه بر سنمون دیگه چی گفته بود؟؟؟بداخلاقیم؟اخم می کنیم؟جدی و خشکیم؟

(کامنت تو مایه های گیر به عالم و آدم!:دی)

ebolla سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:50

به نظرم ادما گم نمی شن, توی خودشون فراموش میشن. بعضیا گم می شن و یادشون میره که یه چیزی و گم کردن.

علیرضا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:10

تا اونجاکه من یاد گرفتم من تلفیقی از روح بشری و روح ملکوتیه .میگیم دست من - پای من -حتی میگیم روح من . پس این من کیه ؟ جوابش ساده است یک ارگانیزم زنده که دارای دو قطب مثبت (ملکوتی) ومنفی (بشری) است.

خوشحال میشم اگه نظرتونه در این باره بنویسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد