چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

احوالی به آدم می مونه، نه والا!

وقتی شب قبلش انقدر جیغ زدی و بالا پایین پریدی ، صبحش خب معلومه که صدات در نمیاد و کل صورتت پف کرده زده بیرون! اونوقت مجبور می شی به همکارات که ازت می پرسن چرا صدات اینجوریه بگی فکر کنم سرما خوردم!  

 

وقتی قرار باشه دوتا آدم جالب دوست داشتنی کنار هم زندگی کنن و از خوب روزگار جفتی از دوستای صمیمی شما به حساب می یان، شب جشن رسمی شدن به هم رسیدن اینا، لازم نیست که جلوی خودت رو بگیری و هر جینگولک بازی که لازم می دونی سر در نیاری!  

 

وقتی می بینی بلاخره این دوتا کنار هم دارن به جمعیت لبخند می زنن و ملت هی فرت و فرت عکس می گیرن به یه چیزهایی تو زندگیت بیشتر ایمان می یاری، مثل نیروی دوست داشتن، مثل  تلافی آدم خوب بودن، مثل از ته دلت آرزوی خوب کردن!  

 

خلاصه که یه جفت آقای داماد و گل به سر عروس خانم دیگه به جمع قبلیا اضافه شد و رسما از این تریبون اعلام می کنم که غزل مونده و حوضش!  

البته به  این دوتا کفتر نوشکفته باید بگم: زهی خیال باطل اگه فکر کردین که از دست من راحت شدین!   

 

آقا جان یکی راز از این باقالی پلو ی مهمونی رو به من بگه، من واقعا نمی تونستم از کنارش حرکت کنم قابل توجه این آقای غذاهای خوشمزه ، آقا جات دیشب خالی بودا خالی! من ناراحت شدم که چرا جا نداشتم همه رو با هم امتحان کنم اما خب عوضش همه غذا می کشیدن می رفتن تو سالن من رسما وایسادم کنار میز بشقابم رو هم گذوشتم روی میز شروع کردم همونجا داغ داغ خوردن! حالی داد!  

 

خلاصه که بسی خوش گذشت و لذت بردیم و از دست اندر کارانش کمال تشکر و داریم !  

انشاءالله عروسیتون!  

 

پ.ن : من خودم موندنم این همه اعتماد بنفس رو من دیشب از کجام آورده بودم این فعالیت های فرابشری رو انجام می دادم! اااا دختر هم انقدر جلف! والا زشته همین می شه دیگه !   

نظرات 3 + ارسال نظر
delak شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:45 http://DELAK.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالتان خوب باشد
و مثل همیشه موفق وپا بر جا
اوینار به روز شد .-.-.-. منتظر حضور سبز و نظرات سازنده و دلگرم کننده شما هستم
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
همیشه این گونه بوده است. کسی را که خیلی دوست داری زود از دست می دهی. پیش از آنکه خوب نگاهش کنی مثل پرنده ای زیبا بال می گیرد و دور می شود. فکر می کردی می توانی تا آخرین روزی که زمین به دور.................
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید

زنده باد غذای خوشمزه دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 http://topolnevesht.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟؟کدوم جنبه از راز باقالی پلو را میخوای خانم؟؟؟؟؟؟؟؟
آفرین به تو توصیه من به همه دوستان به عنوان ۱آدم شکمو اینه که توی مهمونی های رسمی و بزرگ بجای اینکه غذا بکشند و بخورند از هر غذایی که دم دستشونه بچشند و برن سراغ بعدی و هیچوقت میز غذا را ترک نکنند یا جای ثابتی را برای خوردن انتخاب نکنندبلکه بطور دائم دور میز چرخ بزنید و خیالتون راحت باشه اونموقع مردم مشغولتر از اونی هستند که بشما دقت کنند(قبلش نیت طواف کنید بد نیست)
حالا جریان باقالی پلو چیه؟

آقا خوشمزه بود دیگه! منی که همیشه همه رو امتحان می کنم ایندفعه مجبور شدم دور دوم فقط بچسبم به باقالی پلو و هیچ خورشت دیگه ای نکشم! کم پیش میاد باقالی پلو عروسی ها خوب باشه! همین :)

زنده باد غذای خوشمزه سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 http://topolnevesht.blogfa.com

آهان از اون لحاظ اگر گوشت خوب استفاده کنند و خساست نکنند حتما باقالی پلو خوب میشه آشپز اونشب دزد نبده یا کمتر دزد بوده نوش جان جای من خالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد