چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

حرفی که درست گفته نشد و شما هم درست نمی خونینش !

یه مدت می خوام یه متنی بنویسم اما کلماتش کنار هم جور در نمی یاد ولی متنی که می خوام بنویسم درباره اینه که قدر چیزهایی که دارین رو بدونین قدر اونهایی که دورو برتونن اون کسایی که هرروز می بینیشون و ساده از کنارشون می گذرین رو بدونین .  یعنی دقیقا به جای اینکه بشینین هی قور بزنین که چرا اینجوری نشد چرا اونجوری نشد یا اینکه سر کوچکترین چیزی که ندارین و فکر می کنین که حقتون بوده داشته باشین سر خدا قور بزنین٬ بشنین ببینین چی دارین ببینین که اگه هر کدوم از این چیزها یا هرکدوم از این آدمهای عادی دورو برتون رو نداشتین یا اینکه یه اتفاقی براشون می یوفتاد زندگیتون فرق می کرد و همه این چیزایی که الان انقدر ساده و راحته اونموقعه دیگه قابل انجام شدن نیست .  پس از اون چیزایی که دارین استفاده کنین درست استفاده کنید !

چون که ممکنه یه اتفاق ساده همه اینارو هم ازتون بگیره همه این آرامشی که الان دارین یه اتفاق خیلی ساده مثل اینکه قلب یکی یه لحظه کار نکنه یا حتی ۰.۰۰۰۰۱ یک لحظه . انوقته که می فهمین که چقدر غرهایی که می زدین سر اینکه چاقین لاغرین خوشگلین فلان لباس و ندارین فلان آدم این حرفو بهتون نزد بهمان آدم این حرف و زد و... احمقانه و بی فایده بوده و اونموقع است که دلتون می خواد یکی از اون ۱۰۰۰ تا لحظه ای که می تونستین ازش استفاده درست بکنین و ساده ازش گذشتین رو دوباره به چنگ بیارین تا به جایی اینکه بشینین و میخکوب فیلم سینمایی تو تلویزیون بشین ٬ بشینین و میخکوب هزارتا حرفی بشین که با آدمهای دورو برتون می تونین داشته باشین !

و اینو یادتون باشه درسته که ممکنه یه اتفاق برای من افتاده باشه نه برای شما ولی همیشه این اتفاقها مال دیگران نیست . یعنی اتفاقی که برای یکی دیگه می یوفته به غیراز اینکه باعث می شه شما برای اون آدم ناراحت بشین و باش احساس همدردی بکنین برای خودتون بیشتر باید زنگ خطر و یه هشدار باشه که هی از لحظه زندگیت در کنار همه اون آدمهای تکراری دورو برت بیشترین استفاده رو بکن . چون یه روزی همه چیز تغییر می کنه ! پس تا می تونید از لحظه هاتون درست استفاده کنید و غصه هیچ چیزیو نخورین .

مواظب خودتون و همه آدمهای اطرافتون و لحظه هایی که با همید باشین !

خوش بگذره