چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

آبی تر!

شکستن یک دل

چقدر توان می خواهد مگر؟

که پنداشتی

آن که قوی بود، تو بودی!

چرا یک اتفاق ساده

برای تو این همه حیرت آور است؟

سایه تو بزرگ بود

زیادی بزرگ

من سردم بود

زیادی سرد

به آفتاب خزید

 

فقط همین!

------------------------------------

  شعرها از قدسی قاضی نور کتاب هرچه نزدیک تر به تو آسمان آبی تر

مرسییییییی فیروزه !

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مطرود جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:37 http://east0f3den.blogsky.com

سلام عزیزم شعر خیلی قشنگی رو انتخاب کرده بودی من که لذت بردم واقعا" میگم.
راستی از نقره ای خبری نیست هیچی ننوشته؟ آخه به من گفته بود میخواد بره سفر یعنی به همین زودی رفت؟

فیروزه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 13:13

اون شعر اولی رو توی بلاگم گذاشته بودم.یادت میاد؟؟؟من عاشقشم!
خواهش می کنمممممممممم.

مریم خانومی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:15 http://maryam-khanoomi.blogfa.com

سلام غزل جون

هر ۲تا شعر واقعا قشنگ بودن اما اولی خیلی به دلم نشست .

مانا باشید

عاطفه یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 00:42

سلام
خوبی غزل جونم 1.خیلی خیلی دلم برات تنگ شده
2. خیلی وقته می خواستم برات نویسم اما فرصت نشد
3.امشب می خوام بنویسم اما
1) چیزایی که می خوام بنویسم شاید خوشایند نباشه پس اول باید قول بدی ناراحت نشی در موردش حرف می زنیم
2)طرف صحبتم همه هستن
3)اصلا قضیه نقد یا نهی عقاید نیست موضوع حقایقه
4)کلی فکر کردم ؛چون بقول شما وبلاگی ها دنیای مجازیه من خودمو با یه اسم دیگه معرفی کنم یعنی منم بشم مجازی حتی اینکه ای بابا ... مثلادر مورد اینکه اصلا اجازه دارم این حرفها رو بگم یا نه ؛بعد در مورد اینکه چطور بگم و در آخر به این نتیجه رسیدم بهتره در دنیای مجازی واقعی باشم همونطوری که تا حالا اعتقاد داشتم.

می دونید ما گم شدیم
راهمونو گم کردیم شاید چون بما یاد ندادن بنابراین بجای اینکه دنبال نور بگردیم دنبال برقیم برقی که گاهی حتی ازدندانهای یک گرگ گرسنه ساطع میشه
وقتی دلمون میگیره بجای اینکه دو رکعت نماز بخونیمو یه دعای فرج ؛ به این فکر می کنیم با دوستمون (ترجیحا جنس مخالف)بریم بیرون یا بریم پارتی یا هر کاری که خلاف باشه

وقتی می خوایم به آرامش برسیم ویا شدیدا بهش احتیاج داریم یه نوار از یه خواننده ... می ذاریمو جمله "الا بذکر الله تطمئن القلوب "خیلی برامون آشنا نیست

وقتی فلسفی میشیم بجای خوندن اصول کافی میریم عقاید فلان نویسنده رو تو بهمان نقطه دنیامی خونیم که معلوم نیست اصلا تا آخر عمرش چی شده یا می خواد بشه

وقتی می خوایم از گذشته و تاریخ بدونیم بجای تحقیق تو زندگی امامامون میریم از خدایان یونان و مصر می خونیم و فکر می کنیم از ما روشنفکر تر وجود نداره

وقتی می خوایم در مورد دنیا بدونیم در باره دین خودمون که اسلامه و البته کاملترین دین تحقیق نمی کنیم می ریم دنبال مارکسیسم وتمام ایسم های دیگه تا بالاخره ما یه ایدئولوژی قرن بیست و یکمی داشته باشیم

و هزاران راه اشتباه و طولانی رو میریم .زمانو برای رشد بعد ماورایی وجودمون از دست میدیم تازه اگر خیلی بیراهه نرفته باشیم و عزرائیل عزیز فرصت بده روزی هفده رکعت نماز و در سن 90 سالگی با بخونیم از اسلامم چیزایی که راحته با نفسمون متضاد نیست میگیریم بقیه رو میذاریم دم کوزه...

می دونم خیلیها جبهه گرفتن اما این روزا همه جوونا کموبیش همینن و مقصر نیستن منی که تو نه سالگی مکلف شدم ؛ ولی فقط ازش اونقدر می دونستم که از تعلیمات دینی سال سوم ابتدایی نمره بدی نگیرم!!!
منی که از قرآن شبای احیا و دور از جوون مجلس ختم یادم مونده ووووهزاران بی توجهی که به مسائل پایه ای دینی ما میشه از پدر و مادرو معلم گرفته تا جامعه به اصطلاح اسلامی و در واقع سیاسی مردم فریبی که تمام کثا...کاری هاشونو پشت فتواهای احمقانشون پنهان می کنن.
و من هنوز نمی دونم چرا این جماعت آخونداروبه عنوان نشانه اسلام می بینن چون خودشون اینطوری ادعا می کنن ؛خوب نعوذ بالله یکی دیگه اگه بیاد ادعای پیامبری بکنه مگه قبول می کنید؟
اونچه که تو مملکت ما از همه چیز زیادتره ادعاست

این ایمیل ها چیه که از حضرت علی میگن از سوره ها و نماز و... مقایسه با این آدمای دولت ولله که با مردم 40 قبل فرقی نکردیم که صورت شاه تو ماه میدیدن و به هم نشون می دادن؛بعضیا هم اعتقاد داشتن که نظر کرده امام رضاست!!!!!!!!
واقعن احمقانه نیست پس این آدما رو نشانه اسلام قبول نکنید 40 سال دیگه این حرفو در مورد ما میزننا

اما خودمون چی ؟ماها که فکرمون به زیر و بم تمام تکنولوژی قابل استفاده جواب می ده واز همش سر در میاریم فردا باید جوابگوی استفاده از نعمتهای خدا باشیم می دونید تنهاییم غمگینیم ومضطرب اما به این فکر نمی کنیم که چرا
سرگردانیم و نمی دونیم که چرا ؛
دعا می کنیم ولی بی جواب چرا؟
ماه رمضون نزدیکه بیاین دوباره برا کانکت شدن تلاش کنیم شاید خدا اشاره کرد.

parYa سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:13

فک کن! نه فک کن!
من این شعرو تا اخر خوندم که هیچ...چند بار خوندم...عالی بود....عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد