چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

دوستم می یاد

- کاش.دراین.دنیاسه.چیزنبود.عشق.غرور.دروغچون.روبرغروردرباره...عشق.دورغ.میگویند ارسال 11:08 صبح
- Shoma?
- Shoma? ( ارسال همون موقعها )
- در جوانیپاک.بودن.***مشکل.است.مشکل.ما.....دختران.خوشگل.است*.... (ارسال 18:48)
- Shoma? (مشخصا همون موقع )
(ساعت 20:49 همون روز موبایل زنگ می خوره یک شماره ناشناس مال تهران. گوشی رو جواب می دی )
- الو؟ الو بفرمائید؟
- الهام خانوم ؟
- نخیر اشتباه گرفتین .
- مطمئنید ؟ شما الهام خانوم نیستید؟
- بله نیستم ! اشتباه گرفتید (یعنی تا حالا که مطمئن بودم !)
- آخه شما به من SMS دادین گفتین من الهام هستم و شمارتونو دادین !
(یک جفت چشم از حدقه در اومده رو تصور کنید و تازه دوزاری کجتون تا حدی می یوفته که اوضاع چیه !)
- من ؟ نه شما SMS دادین صبح اگه یادتون باشه ! ( آدم منطقی اینه ها )
- نه شما اول SMS دادین به جون خودم دیگه اینو که نمی تونین بزنین زیرش .
- .... (می دونین کی ها جواب آدم خاموشی است ؟)
- من گوشی خودمه روی اون شما SMS دادین الان اینجاست !
- ولی شما اشتباه می کنین ، حتما شما یه شماررو اشتباه گرفتین . شما به من اشتباهی SMS دادین . شما برید دوباره اون SMS رو چک کنید متوجه می شید که اشتباه شمار ه رو گرفتید ! (خاصیت مهریه که همه رو منطقی می دونه )
- ببنید شما اول صبح به من sms دادین بعد من به شما این SMS رو دادم (SMS اول رو می خونه) و این SMS رو (SMS دوم رو دوباره می خونه ) درسته و شما جواب دادین !
- بعله شما اشتباه SMS دادین ,دوباره برید چک کنید شمارتون اشتباهه
- ببینید من محمود هستم اون موبایل هم مال خودمه ، ببینید وقتی شما به SMS من جواب دادین یعنی می خواستین با من دوست بشین به همین خاطر جواب دادین Shoma !
- (قیافه ای رو تجسم کنید که می خواد بگه جانننننننن ! ولی خودشو کنترل می کنه ) نخیر من چون شماره شما رو نمی شناختم می خواستم ببینم که شما کی هستین و شماره من و از کجا اوردین پرسیدم شما ؟همین ...
- نه شما می خواستین دوست بشین حالا اصلا من می خوام با شما دوست بشم ! من اسمم محمود (بعله آشنا شدم !) شما بچه کجا هستین؟ (حالا صد رحمت که مستقیم آدرس نپرسید )
- من نمی خوام با کسی دوست بشم خوب ! (کلا نمونه کامل یک موجود زبون نفهم بنظر می یاد ! )
- نه من شما رو دوست دارم !
- بله ؟ (من الان خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم و غش کردم از خوشحالی !)
- من شما رو دوست دارم می خوام با شما دوست بشم ، شمارتونم دارم و بهتون زنگ می زنم (مدل تهدید آمیز بود !)
- دیگه حق نداری اینجا زنگ بزنی اگه هم زنگ بزنی می دونم باهات چی کارکنم و شترق ! (البته شترق آخرش نمایشیه ها چون موبایل که شترق نداره ! ولی خوب یعنی که تریپ ترسناک عصبانی بود .)

تایکی دوساعت بعد یه 5 ، 6 باری زنگ خورد از همون شماره ، منم چون از صدای موبایلم خوشم می یاد گذاشتم تا می خواد زنگ بخوره !
فرداشم یه چند باری شانس خودشو امتحان کرد و البته شانس آورد که آقای پدر دم دستم نبودن وگرنه یه خجالتی می دادن ایشون رو ! بعدشم که دید نخیر از این نمد باسیه ایشون کلاه نمی شه فکر کنم رفت سراغ یه شماره دیگه که دوستش بیاد از پشت Tel !

حالا نتیجه گیری اخلاقی ماجرا اینه که وقتی SMS ناشناس می یاد نمی خواد مودب بازی و نزاکت بازی در بیاری و جواب بدی ، جواب نده آقا جان ! بیکاری بچه مردم می زاری سر کار فکر می کنه می خوای باهاش دوست شی داری ناز می کنی هی مجبور می شه بهت زنگ بزنه !
جواب نده آقاجان ، جواب نده که دوستش می یاد !

نتیجه گیری دوم اینکه لطفا دوزاریتونو بدین آهن فروشی که صافش کنن سریع بگیری که یارو منظورش چیه و هی نخوای براش دلیل و منطق بیاری که اینجوریه و اونجوریه !

فعلا زیاده عرضی نیست عزت زیاد !


پ.ن: دوتا SMS اول عین اصلش آورده شده و فکر کنم ایشون چون موبایل خودشون بود جای Space رو نمی دونستن به جاش نقطه می زاشتن !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد