چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

آخر مرام بازی !

خوب یه ذره هم فرهنگی باشیم !
آقا این باغ مظفر رو دیدین ؟ آقا خیلی جالبه ها با اینکه من از این موجود مهران مدیری یه نمه خوشم نمی یاد ، اما جالبیش اینه که این شخصیتهایی که ساخته تو زندگی روزمره دورو بر ما وجود دارن ! هم فروغ خانم هم نازی ، رو من به شخصه تو دوستام دارم :)

باسیه همین می خوام بگم که من یه دوست دارم که شکل نازی خانمه ، عین اون شلوغ می کنه ، عین اون جواب همه رو می ده ، عین اون جلو روت ضایت می کنه ، عین اون حسودی می کنه ، عین اون هم دوست داشتنیه در حدی که حاضری بری به اون گل مراد آداب غذا خوردن یاد بدی ، اما طلاقش ندی!

حساب تعداد سالهایی که می شناسمش از شمارش خارج شده ، الان هم مزدوجه ، همسفرش البته شکل کامران نیست ! و البته این نازی خانمی که من می شناسم علاوه بر اون چیزا خیلی هم فیلسوفه ! از اون مدل های عاشق پیشش :) کلی دوره های فلسفی اسلامی رو ما با هم دوره کردیم یعنی در واقع بحث کردیم . یه خصوصیت خیلی بارز داره و اون انیکه یکی از معدود آدمهایی که من از بحث کردن باهاش شارژ می شم . البته اگه رو مد نازی خانم نباشه ;)

آدم تاثیر گذاریه تو ی یه جمع و اصلا نمی زاره که شما از کنارش به راحتی رد بشین ! یا اینکه اونو دیگه یادتون نیاد. و یه خصوصیت جالب دیگه اش احساس مسئولیت زیادش نسبت به خانوادش و خواهراشه !
"کافی بود ، بچه جان؟!"

آخر سر بگم که تا به خواستش نرسه ، دست از سرت بر نمی داره . نمونش این متنیه که می بینید!
و اینکه عروسیش ، که همین چند وقت پیش بود ، یکی از بیاد موندنی ترین عروسیهای بود که من تو چند سال اخیر رفتم و جالبیشم این بود که عروس داماد 24 ساعت اون وسط بودن ! :)

خوشحالم که یه نازی خانم می شناسم ، نازی خانمی که این همه مدته می شناسمش !

در مورد بقیه بعدا می گم راستی ما حتی خود مظفر رو هم داریم اما جنسش زنه !
نظرات 2 + ارسال نظر
ر. ح شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:39

سلام
میشه شماره تلفن این خانم مورد بحث رو به من بدید آخه ندیده عاشقش شدم... شاید سعادت همصحبتی با ایشون نصیبم بشه خیلی گله نه؟؟؟
وااااایییی خوش به حال همسرش!!! حتما خوشبخت ترین مرد دنیاست!!!
خوش به حال تو حتما همه دنیا به تو حسودیشون میشه؟؟ یعنی تو روت میشه وقتی این خانم بینظیر حق دوستی رو بر تو تمام کرده از بقیه دوستات هم بنویسی؟؟؟ حتما نه!!

خلاصه اینکه خوش به حال هستی و گیتی و ......

در پناه حق...

غزل شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:42

البته یه خصوصیت بارز ایشون دارن و اون سنگ پای قزوین بودنشه ایشون !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد