چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

بیابون گردی 2

می دونین چه جوری می چسبه از بیابون ساعت 5 برگردی ؟
اینکه کز کنی گوشه ماشین ، موزیک باشه ، سرعتشم خوب باشه ، تو هم راننده نباشی ! آییی می چسبه !
خدا زیاد کنه ماشینایی که از بیابون می یان شهر ! به علاوه همه دوستانی که هستن !
به لوازم مورد نیاز در بیابون داره کم کم یه MP3 Player هم اضافه می شه ، یعنی مترو که خوراکش MP3 Player ، خوب تو بیابون هم که معلومه هیچ نوع آلت موسیقی نیست ، پس باید به فکر بود دیگه !
راستی خوابیدن تو اتوبوس هم کیف می ده ، البته فقط اتوبوس واحد ، نمی دونم چه حکمتیه که من تا می شینم ، می خوابم ، جالبیش اینه که قبل ایستگاه یه دفعه ناخودآگاه از خواب می پرم ! جالبه به هر حال !
امروز دوتا دعوا دیدم ، این از مزایای نداشتن ماشینه ، آدم در بطن جامعه است ! خلاصه اولیش این بود که اتوبوس ما صبح خورد به یه ماشینه ، بعد فقط چون ماشینه مقصر بود اتوبوس به راهش ادامه داد ، اما ماشینه دید که دعوا نشد ، گازشو گرفت و پیچید جلوی اتوبوسه و شترق ! خلاصه جماعت ریختن پایین و شلوغ شد، مارم سوار یه اتوبوس دیگه کردن !
شب هم تو اتوبوس دعوا شد ، یعنی من خواب بودم یهو دیدم یکی داد می زنه که "من که حرف بدی تازه بهت نزدم " بعد ما نفهمیدیم اینا سر چی دعوا کردن ها ، ولی دوتا ازاین مدل پسر روشنفکرا ، از این ریش بلند و موی بلند ، با دوتا سرباز که فکر کنم سنشونم کم بود ، مدل دعوااینا داشتن ، این به اون می گفت اگه تو حق مظلوم رو نگری ،یعنی دین نداری ! " حالا این چه ربطی داشت خدا داند ، مردم هم تا کم می یارن پای دین و ایمون و می کشن وسط ! حتی یارو از امام حسین هم صحبت کرد که آره امام حسین چرا شهید شد ؟ برای دفاع از مظلوم !!!!!! بعد دیگه کوتاه اومد !

اینم از این ، البته امروز خوب بود ، چون مقر ما تو بیابون شلوغ بود ، طوریکه دیگه جا نبود بشینن ، بچه ها از case با سیه نشستن استفاده می کردن ! به قول یکی از همکاران تفریحات خوبی بود !

شب خوش
نظرات 2 + ارسال نظر
نقره ای چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:26

داره خوش می گذره ایشالا دیگه .... بیابونه و اوووووووف!!!!

نقره ای چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:27

تازشم ... بیابون که می گی یاد یابو می افتم!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد