چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

Map Of The Problematique

خوب اینم آهنگ ، بلاخره من یه آهنگ مورد علاقه پیدا کردم ، البته اون دوست گیتاریست اونور آبیمون (ملقب به RZ ) خیلی در بدست آمدن این آهنگ ، بدست آمدن playeresh و بدست آوردن جایی که می شه آهنگ گذاشت ، کمک های بدون اجری انجام دادن که خدا انشاءالله اجرشون بده ، ما که دستمون کوتاهه !

خب توضیح اینکه ، من الان تو همین حالو هوای بکش بکشیم که اینجا می شنوید ، من به این آهنگا می گم آهنگای بکش بکش ، چو ن توش دقیقا از عمق وجودت داد می زنی ، گیتار می زنی و اینا !! تخصصی شو من بلد نیستم فقط می دونم که وقتی قاط قاطم این موسیقی واقعا نجات دهنده است ، متاسفانه فعلا همین یکی رو دارم که به این شدیدیه ، انشاء الله دوستان یاری کنند من از این نوع آهنگها بیشترداشته باشم !
حالا برید حالشو ببرید ، با صدای بلند ، باهاش بالا پایین بپرید ، و تصور کنید خودتونید که دارید اینو می زنید ، آی حاللل می ده ، بخصوص اون قسمتش که باشدت هرچه تمامتر می زنه روی اون دم و دستگاه طبل و ایناش ، بهش چی می گن ؟؟

فعلا همین ، من امشب سنجدم ، پس بر می گردم
نظرات 1 + ارسال نظر
RZ چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:13

ghol bede vaghti dari in khol baziaro dar miari controlle khodeto dasht ebashi, age valesh koni mishi mesle oon police dar filme professional ke headphone mizasht too goshesh ba concerte beethoven va shoroo mikard mellat ro koshtan!!!!:D:D:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد