چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

دریچه ای از نگاه دیگران

می دونین وقتی دارین عکسهایی که یک آدم دیگه گرفته رو نگاه می کنین چه احساسیه ! انگار دارین از تو چشم اون نگاه می کنین ، جالبه چون دیگه همه چیز به نوع نگاه عکاس بر می گرده و شما فقط چشمین و همونایی رو می بینید که اون می خواد، یعنی اون مغزه، شما چشمین !

مثلا اگه طرف عاشق جاده باشه ، شما حتما یه خطی از جاده رو همه جا می بینید:

اگه از درخشش سطح براق فلز خوشش بیاد، شما یه مجموعه کامل از این درخشش رو می بینید:

اگه اهل ترکیب و خلق اثر باشه، شما حتما تصاویر ترکیبی جالبی می بینید

اگه اهل ریزه کاری باشه و دقیق ، می تونید گنجشک کوچکی بلبل خرما ،(خوشگله ها)روی لبه قفس تمساح ببینید

اینم بزرگه ها !‌البته نقش Zoom رو نباید نادیده گرفت

اینم یه پنگوئن ، البته اینجا قطب نیست و باسیه همینه که من اول تشخیص ندادم این چیه !

و آخرسر اگه سفارش عکس دلفین دادین ، از اونها فریم به فریم تصویر می بینید!

البته من با دیدن همین عکسها هم فهمیدم که چقدر وحشتناکه اون کاری که اونجا با دلفین ها می کنن،‌نقاشی همه بازیهای مسخره برای پول در آوردن. دلم دیگه نمی خواد از نزدیک ببینمشون،‌نمی خوام اینهمه اسارت رو یکجا ببینم :

خوب دست آخر اینکه فکر کنم فهمیدین اینجا کیش بود و اینم عکاسش :

خوش بگذره !

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 21:05

سلام!
خواستم بگم که اون گنجشک نیست و بلبل خرما هست!(:

مرسی دکتر ، من خوب خدایش هر چی کوچیکه رو فکر می کنم گنجیشکه ;) نمی دونستم چیزی به اسم بلبل خرما هم وجود داره ! خوشحال شدم .

نقره ای یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 22:53

به به!!!! چه عکسای قشنگی!!! چرا پس عکاسش سایه است!!!

خوب برای اینکه فکر کردم ،‌نمی خوای عکست تو وبلاگ باشه ;) در ضمن چون خیلی عکس بامزه ای بود !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد