چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

یکم خزعبلات !

آقا می خواستم یک متن گنده بنویسم در باره جنگ و کلی فغان و داد که من جنگ نمی خوام و کلی آه سوزناک و حرفهای نوستالژیک دیگه .. اما یه گپی با دوستان سیاسیمون زدیم فرمودن شما عقلتون نمی رسه ، قرار نیست هیچ خبری بشه ، همه مواظبن آب تو دل شما مردم تکون نخوره ، بعدشم اومدم این آهنگ وبلاگم رو گوش دادم ، دیدم اصلا به اون متن نمی خوره ، بعد باید این آهنگ رو هم عوض کنم که اصلا الان نمی خوام اینکارو بکنم ، از آهنگ بسیار بسیار خوشم می یاد با وجود اینکه به قولی بسیار خز است ! برای همین بی خیال متن سوزناک در مورد سیاست و مملکت و اینا شدم !
حالا اینکه عید هم داره کم کم جولو پلاسشو جمع می کنه ، تعطیلات دو تیکه ما هم رسید به قسمت دومش و فعلا تو خونه یه چند روزی هست که پلاسیم ، از خواجه حافظ شیراز پنهان نیست از شما هم پنهان نباشه مادر خانومی و آقای پدر اینجانب رفتم حج و ما سه تا دانشمند تو خونه موندیم تنها ! در نتیجه بسیار دلمان تنگ شده و خونه بس سوت و کوره . سوت و کور محبته ! واقعا هیچ وقت سایشون کم نشه ! که بس سایه آفتابی خوبیه !
و خبر آخر اینکه آقا ما هم خاله شدیم و من به شخصه اولین موجود کوچکیه که از اول کوچلوی کوچولو بودنش تا الان که دیگه باسیه خودش مردیه رو تا حدی شاهد بود م از همه جالب تر اون ضربیه که دفعه اول از طرف ایشون به ما رسید بسیار بسیار هیجان انگیز بود . خلاصه که کوچولوی ناز تولدت مبارک مامان بابات باشه که کلی با هات دارن حال می کنن و مبارک همه این خاله و عمو های رنگارنگی که داری ! یه 7 سال دیگه که 10 فروردین اومدیم تولدت باست تعریف می کنم که وقتی دیدمت چقدر بامزه بود و چه جور همه سرو دست می شکوندن که تو جات راحت باشه و آب تو دلت تکون نخوره !

همین دیگه ما همچنان داریم از زندگی لذت می بریم و راستی یادتون باشه خیلی به حرف این سیاسیون گوش نکنید و حتما هر جوری که بلدین دعا کنید که همه چیز به خیر و خوشی بگذره و این مملکت همینجوری بمونه !
نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی ماه یکشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 http://banooyemah.blogsky.com

سلام
موفق باشی

نقره ای دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:44

این یه کم بود؟؟؟؟!!!

نه دو کم بود ! یعنی چی خب ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد