چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

من و کار!

 

 

این منم ! فکر نکنید که خوابیدم ها ، نه ! دارم یک کار خیلی فکری می کنم! من وقتی که دارم کار فکری می کنم هم باید خوابیده باشم، نمی تونم سیخ بشینم ، هم باید که بلند بلند فکر کنم و همین باعث شد که همکاران محترم از ما عکس بگیرن باسیه ثبت در تاریخ!

بعدشم الان که اینو دیدم دلم باسیه شرکت تنگ شد، با اینکه اینجایی هم که هستم خوبه و دوست دارم

سومشم من خونه کامپیوتر ندارم ، فعلا پوکیده، در نتیجه که عشقولانه فعلا تعطیل، تو شرکت که نمی تونم بشینم عشقولانه بنویسم که ! سختههههههههههههه!

همین!

نظرات 5 + ارسال نظر
نقره ای دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:52

بودیم دور هم سبزی پاک می کردیم!!! یه چرت بزن حالا خسته ای!!

فرزاد دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:05 http://petti.blogsky.com

سلام
خوشمان آمد...

داریوش دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:16

تو این حالت به مهره های کمرت فشار میاد و برات خوب نیست ... تازه جا به اون خوبی .. از بس که ناشکری میکنی ... بزار دفعه بعد که رفتی بیایون گردی قدر این جای راحت رو میدونی ... راستی سرو صدای شرکت هم حسابی خوابیده و دیگه هیچ صدایی نمیاد

فیروزه دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:23

من اینجا تصویر ندارم!!!صدا هم!

گلناز پنج‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 13:56

چه گل قشنگی رو میزت هست.
عجب لیوانیی!!!!
و میشه بگی چرا در قندونت بازه؟

فقط میخواستم بگم شما بنویس, هر چی باشه ما دوست داریم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد