چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

چرک نویسهای جادویی

اگر جلوی اشتباهات خود را نگیرید، آنها جلوی شما را خواهند گرفت

ماهی نارنجی کوچولو

ماهی قرمزی که باسیه شب عید خریدیم یه چشم نداره! یعنی یه چشمش بستست. قرار شد بعد از اینکه کار های شب عیدش رو انجام داد بریم دامپزشکی درمانش کنیم!

تجریش رو دوست دارم تو ۲۹ اسفند. از آدم لبریزه! همچنین از ماهی و گل و سبزه و فروشنده! با اینکه نمی شه حتی حرکت کرد چه برسه به خرید، اما نگاه کردنش خیلی لذت بخشه! اونهمه حرکت و شور که موج می زنه برای اینکه سال جدید رو بهتر و تمیزتر و نو تر و قشنگ ترشروع کنن

از همه چیز عید خوشم می یاد، از سفره هفت سینش از خونه تکونیش از ماهی سرخش از عید دیدنی از لباس شب عید و بهتر از همه از عیدی گرفتن هاش :) از اینکه آدمها دور هم جمع می شن و هم رو می بینین و شیرینی و میوه میخورن! از همه این سنت ها به شدت خوشم می یاد

امسال اما من همه این سنت ها رو می زارم و می رم مسافرت! یه مسافرت دوستانه چهارنفری! امیدوارم به همتون امسال خوش بگذره و سال دیگه هرچه بیشتر از بیش زندگیتون پر از شادی و سلامتی و آرامش باشه!

راستی یادم رفت اینو بگم:

همتون رو خیلیییییییییییی دوست دارمممممممممممممممممم! ;)

عیدتون مبارک

 

اینم یه عیدی باسیه همتون ، البته به غیر از اون گل های قرمز من هیچ اثر دیگه ای توی این سفره نداشتم ها ! :)

بازهم سال نو مبارک

نظرات 6 + ارسال نظر
مدی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 http://www.mahbed.blogsky.com

منم می گم به تو
عیدت مبارک
ممنون که شاد کننده ای

ناصر غیاثی پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:31 http://naserghiasi.com

سلام خانم غزل. ممنون که به یاد من بودید. سال نوی شما خیلی خیلی مبارک. با آرزوی شادی و سلامتی برای شما و عزیزان تان.

علیرضا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:31

من هم صمیمانه تبریک میگم وآرزوی به روزی و بهکامی برای خودتون و خانوادتون دارم

فیروزه جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:20

عید تو هم مبارکککککککککککککککک

وقتی نقره ای گیر بیخود می دهد! شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:28

اون آینه کار کیه؟؟!!! یادتون رفته بود ... ها؟!!!

جاوید جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:54 http://gamez.ir

بیا بعد به من می گی ؟ چرا هر وقت به روز نمی کنی می آم نظر می دم ! خوب به روز کن حتما باید زور بالا سرت باشه :)))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد